مسئول کانون خدمت رضوی ورزش استان کرمانشاه گفت :به مناسبت دهه کرامت خادمیاران و دوچرخه‌سواران کرمانشاهی از کرمانشاه تا قم و سپس از آنجا تا مشهد رکاب خواهند زد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حشمت‌اله آرایشی مسئول کانون خدمت رضوی ورزش استان کرمانشاه از رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران برای زیارت امام مهربانی‌ها از غرب تا شرق کشور خبر داد و گفت : گروه ورزشکاران دوچرخه‌سوار به‌مناسبت دهه کرامت با بدرقه خادمیاران رضوی برای زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.

او ضمن اشاره به تاکید این ورزشکاران بر حضور در انتخابات گفت : این چهار دوچرخه‌سوار به مناسبت دهه کرامت برای رساندن پیام مهر و محبت و ولایتمداری مردم کرمانشاه ابتدا برای زیارت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) تا قم و از آنجا به گروه ۲۵ نفره دوچرخه‌سواران حرم به حرم می‌پیوندند و تا مشهد مقدس را رکاب خواهند زد.

مسئول کانون خدمت رضوی ورزش استان کرمانشاه افزود: رکابزنان کرمانشاهی مسافت یک‌هزار و ۳۸۴ کیلومتری کرمانشاه تا مشهد مقدس را به مدت هفت روز رکاب می‌زنند.

آرایشی برگزاری مسابقات شنا و تیراندازی بانوان، ورزش باستانی و دیدار با خانواده شهدای ورزشکاران را از دیگر برنامه‌های کانون خدمت رضوی ورزش عنوان کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.