در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری، موانع ۷ طرح تولیدی در استان بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، راهکار‌های رفع موانع هفت طرح تولیدی روز شنبه ۲۲ خرداد در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری بررسی و تصویب شد تا مطابق ضوابط و مقررات برای رفع این موانع، از راهکار همکاری بین دستگاه‌های استفاده شود.

این طرح‌ها با مشکلاتی نظیر بدهی بانکی، رعایت حریم راه، مخالفت برخی دستگاه‌ها در اعطای مجوز بهره‌برداری و تداخل طرح‌ها روبرو بودند که در این نشست مقرر شد با برگزاری جلسات کارشناسی مسائل و مشکلات موجود در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.


بیشتر بخوانید


الله‌کرم نصیری معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده است، تلاش برای رفع موانع تولید در استان دوچندان شده است و از ابتدای سال تاکنون هر هفته جلساتی برای رسیدگی به این موضوع برگزار می‌شود.

او با اشاره به اهمیت مقوله تولید در پیشرفت و توسعه مناطق، تصریح کرد: در سال‌های اخیر تلاش شد تا با بازگشت به چرخه تولید واحد‌های غیرفعال و یا رفع موانع و چالش‌های پیش‌روی فعالیت واحد‌ها بتوان علاوه‌بر رفع موانع تولید، در راستای کمک به رونق اشتغالزایی بخش قابل توجهی از نیروی کار استان نیز گام‌های مهمی برداشته شده است.

نصیری در ادامه به طرح‌های مطرح شده در این نشست اشاره و اضافه کرد: مشکل این طرح‌های مهم که بیشتر در بخش کشاورزی و دامپروری هستند طبق ضوابط و قوانین برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار