فضای انتخابات شوراهای اسلامی با معرفی فهرست های جدید و برنامه های متنوع مجازی گرم تر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،فضای انتخابات شوراهای اسلامی با معرفی فهرست های جدید و برنامه های متنوع مجازی گرم تر شده است.

برخی نامزدها در صفحه های مجازی و اینستاگرام افزون بر مسابقات زنده همراه با جایزه به پخش زنده موسیقی های سنتی و جفتی هم روی آورده اند.

شماری دیگر نیز سنگ تمام برای همه اقشار و سنین جامعه گذاشته اند و از توجه به کودکان تا نمایش های رزمی در تبلیغاتشان به چشم می خورد.

البته فضای مجازی کمک کرده تا برخی نامزدها مستند ساز هم بشوند و  برخی مشکلات محله ای را  تصویربرداری و مستند سازی کنند.

عده ای هم قصد دارند با پوسترهای خوشرنگ و ژست های مختلف توجه مردم را به خودشان جذب کنند. 

تولد فهرست های قومی/قرق محله

در روزهای گذشته شماری از ائتلاف ها و نامزدهای قومی در شورای شهر متولد شده اند که اعضای این ائتلاف ها همه متعلق به یک منطقه جغرافیایی هستند. گفته می شود در یک محله هم معتمدان و بزرگان محله اقدام به انتشار لیستی۱۱نفره برای شورای شهر بندرعباس کرده اند و از دیگر نامزدها خواسته اند برای تبلیغات و رای آوری به این محله مراجعه نکنند.

هشدار انتخاباتی دادستان

مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس با اشاره به برخورد قضایی علیه مسببان شیوع کرونا گفت: نامزد‌های انتخاباتی مسئول اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در ستاد‌های انتخاباتی شان هستند.

مجتبی قهرمانی افزود:تجمع بیش از اندازه ظرفیت در مکان‌های سرپوشیده، استفاده نکردن از ماسک و رعایت نشدن فاصله فیزیکی از مصداق‌های تهدید سلامت عمومی در زمان شیوع کروناست.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.