در بسته انتخابات شورای امروز بخوانید؛

آن روی سکه لیست‌های انتخاباتی در کرج/ از طبل های توخالی تا سرعت نور برخی نامزدها

مهم‌ترین اخبار درخصوص انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان البرز را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، لیست های انتخاباتی که با فراخوان و تعاریف پرطمطراق شروع به جمع آوری رزومه نامزدهای انتخاباتی شورای شهر کرده بودند سرانجام موفق شدند در هیئت اجرایی شان به تعدادی اسامی برای قرار دادن در لیست برسند.

در نهایت اسامی این لیست ها منتشر شد اما گویا متولیان این جریان ها بدون درنظر گرفتن آرای مجامع عمومی شان، قصد تغییر اسامی نامزدها را دارند.

این مسئله با واکنش های فراوانی مواجه شد اما هنوز متولیان جریان های یادشده درباره این مسئله حرفی نزده اند.

کرونا، مهمان ویژه ستادهای انتخاباتی

با گرم تر شدن تنور انتخابات و آغاز مهلت قانونی تبلیغات، دعوت‌نامه‌ها و اطلاعیه‌های افتتاح ستادهای مرکزی و جانبی نامزدهای انتخابات شوراهای شهری و روستایی نیز دست به دست می‌شود.

ویدئوهای منتشر شده از این مراسم‌های اغلب پر زرق و برق نشان می‌دهد که آقایان و خانم‌های نامزد برای کرونا دعوت‌نامه ویژه ارسال ‌کرده‌اند تا بر صدر مجلس‌شان بنشیند.

رأی گیری انتخابات پیش رو ۹ ساعته است

فردی، رئیس ستاد انتخابات البرز گفت: رأی گیری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح تا ساعت هفده بیست و هشتم خردادماه انجام می شود که تا ساعت بیست و چهار هم قابل تمدید است.

او افزود: مدت تبلیغات شوراهای اسلامی هشت روز است و تا بیست و چهار ساعت قبل ازرأی گیری ادامه دارد.

حکایت برخی کاندیداها، آمدن بنزی و برگشتن با سرعت نور

برخی کاندیداهای شورای شهری که با کلی سر و صدا پا به عرصه انتخابات گذاشته بودند و خودشان را سر لیست بسیاری از جریان ها می دانستند به آسانی کنار گذاشته شدند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.