بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان با مسئولان باشگاه گیتی پسند اصفهان به توافق دست پیدا کرده و در آستانه پیوستن به این تیم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای حضور پر قدرت در مسابقات فصل بعد لیگ برتر این روز‌ها با دست پر وارد بازار نقل و انتقالات شده است. گیتی پسندی‌ها ابتدا موفق شدند قرارداد چند بازیکن فصل گذشته خود را تمدید کنند. علیرضا وفایی، فرهاد توکلی، سعید احمد عباسی، محمدرضا سنگ سفیدی و سپهر محمدی بازیکنانی بودند که بعد از توافق با مدیران باشگاه گیتی پسند قراردادشان را برای یک فصل دیگر با این تیم اصفهانی تمدید کردند. گیتی پسندی‌ها همچنین شب گذشته موفق شدند قرارداد علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان را هم برای یک سال دیگر تمدید کنند.

همچنین شنیده می‌شود مسئولان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در چند روز گذشته صحبت‌هایی با کیانوش شیرپور دیگر ملی پوش کشورمان انجام دادند و آن طور که گفته می‌شود به توافق‌هایی هم دست پیدا کرده‌اند. اگر مشکلی پیش نیاید به احتمال بسیار زیاد شیرپور تا اواخر این هفته قراردادش را با گیتی پسند امضاء خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


گیتی پسندی‌ها علاوه بر تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته موفق شدند چند بازیکن جدید هم به خدمت بگیرند. مهدی کریمی و رضا سپندار، ۲ ملی پوش کشورمان که فصل گذشته در تیم فوتسال سن ایچ ساوه بازی می‌کردند، بعد از توافق با مسئولان باشگاه گیتی پسند اصفهان به عضویت این تیم در آمدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار