آخرین‌های انتخاباتی شورا‌های شهر استان ایلام؛

از تامین سلامت مردم و ایجاد مشارکت پرشور در انتخابات تا آمادگی مجریان و ناظران بر فرآیند انتخابات در شهرستان چرداول

کم‌کم به انتخابات نزدیک می شویم و در استان ایلام نیز خبرهایی از نامزدهای شرکت کننده در انتخابات شوراهای شهر به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد نوذری استاندار ایلام در هفتاد و سومین جلسه ستاد کرونای استان با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ و افزایش ۱۵ درصدی شعب به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمعات، گفت: دانشگاه علوم پزشکی با همراهی فرمانداران برنامه ریزی لازم را جهت نظارت ویژه در ایام تبلیغات و تدابیر روز انتخابات در شعب اندیشیده و هرجایی مشکلی پیش آمد در صورت لزوم به نمایندگان فرماندار و اعضای شعبه تذکر لازم را بدهند.

استاندار ایلام، بیان کرد: رعایت دستورالعمل‌های کرونایی و جلوگیری از تجمعات ، اصلی‌ترین اموری هستند که در این ایام باید رعایت شوند.

او با بیان اینکه هدف اصلی ، تامین سلامت مردم و ایجاد مشارکت پرشور در انتخابات است ، اظهار کرد: همه بدنبال مشارکت پرشور و حداکثری هستیم اما نباید این تلاش باعث خدشه در سلامت مردم شود.

نوذری افزایش شعب ، حذف اثر انگشت و افزایش زمان برگزاری انتخابات از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب را از مجموعه تلاش‌های تاثیر گذار در برگزاری امر انتخابات و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عنوان کرد.

آمادگی مجریان و ناظران بر فرآیند انتخابات در شهرستان چرداول

 کریمیان فرماندار شهرستان چرداول در نشست با معاون سیاسی، بخشداران و کارشناس فناوری انتخابات ، گفت: مجریان و ناظران بر فرآیند انتخابات از آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در شهرستان چرداول برخوردارند .

او در رابطه با برگزاری انتخاباتی پرشور ، مطرح کرد: هر چه همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف و هیات انتخابات با یکدیگر بیشتر باشد قطعا انتخاباتی موفق ، سالم و با ضریب امنیت بالاتری را شاهد خواهیم بود .

حضور در پای صندوق‌های رأی تاثیر بسزایی در پیشرفت کشور دارد

 غلامرضا ابدالی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: انتخابات یکی از مصادیق بارز مردم سالاری دینی است و حضور گسترده آحاد مردم با سلیقه‌های مختلف فکری در این پروسه ملی تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است.

 ابدالی بیان کرد: انتخابات برای جمهوری اسلامی ایران و برای همه مردم یک مساله سرنوشت‌ساز است و حضور در پای صندوق‌های رأی ، تاثیر بسزایی در مسیر پیشرفت کشور و اقتدار ملی دارد.

او ادامه داد: دشمنان ملت ایران می‌خواهند تا با تبلیغات منفی مردم را از حضور در انتخابات دلسرد و مأیوس کنند ولی مردم ایران همواره به خوبی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

ابدالی بیان کرد: کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام برای نشان دادن همت و اراده خود در صیانت از اقتدار و وحدت ملی، حضور گسترده ای در انتخابات خواهند داشت.

او ضمن تقدیر و سپاس از حضور ملت شریف و آگاه ایران اسلامی در همه صحنه‌های سیاسی، بار دیگر مردم سربلند ایران را به حضور فراگیر در انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و خلق حماسه‌ای دیگر فرا خواند.

انتهای پیام / غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.