عضو شورای شهر تهران گفت: شهردار و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه انسانی تمهیدات لازم را برای تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر اظهار کرد: تذکر بنده در ارتباط با تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شهرداری تهران و مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: در هفته گذشته، بخشنامه‌ای توسط سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه با موضوع دستورالعمل اجرای بند «د» تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ ابلاغ شد و به صراحت قانون شهرداری‌ها هم تحت شمول این قانون قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: بودجه و چگونگی انجام این کار هم توسط قانون پیش‌بینی شده است. لذا تذکر من به شهردار تهران و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه انسانی است که تمهیدات لازم را برای انجام این مهم فراهم کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در صورت استنکاف شهرداری، مشمولین می‌توانند با شکایت حق خود را پیگیری کنند به همین دلیل انتظار می‌رود که مشمولان حق خود را پیگیری کنند.

نظری گفت: انتظار این است هرآنچه که برای شهرداری تهران و سازمان‌های تابعه رخ می‌دهد برای شورای شهر هم اتفاق افتد چرا که رابطه استخدامی کارکنان شورا عملا با شهرداری است و از این رو تمام کارکنان شورا با هر نوع قرار داد می‌توانند از این قانون استفاده کنند تا تبدیل وضعیت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار