مدیر فرودگاه بین المللی پیام گفت: عملیات گازرسانی به فاز چهارم، به عنوان بزرگ ترین فاز اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی پیام از هفته آینده آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام  گفت : با توجه به وجود صنایع با اولویت آی. سی. تی و آی. تی و ازطرف دیگر قرار گرفتن نیروگاه‌های گازی در فاز چهار، اجرای عملیات گازرسانی برای تغذیه این واحد‌های بزرگ و همچنین سایر واحد‌هایی که قرار است پس از توسعه زیر ساخت‌ها در این فاز استقرار یابند نیاز صنایع در این بخش را مرتفع می‌کند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان این که انتخاب پیمانکار و مناقصه واگذاری طرح گازرسانی به فاز چهارم منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار شده است افزود: عملیات اجرایی این طرح از هفته آینده آغاز خواهد و برنامه پیش بینی شده این است که در حداقل مدت ممکن این کار به پایان برسد.

ثناگو مطلق گفت: فاز چهارم منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در زمینی به مساحت ۱۶۵ هکتار  تعریف شده است  که با تکمیل زیر ساخت‌های این فاز با اولویت صنایع مرتبط با آی. تی و آی. سی. تی زمینه ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در منطقه فراهم می‌شود.

او افزود: با برنامه ریزی‌های  انجام شده  در طرح جامع، چهارمین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام به عنوان نخستین قطب فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی در کشور تبدیل می‌شود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: فاز چهارم منطقه ویژه اقتصادی پیام در فاز‌هایی از جمله لجستیک و انبار دارای، اداری، بورس، بانک، بیمه، فناوری‌های دانش بنیان و شهرک سلامت راه اندازی می‌شود.
انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.