آخرین خبر‌ها و شنیده‌های انتخاباتی شورا‌ها در خراسان شمالی را در بسته زیر مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، هادی رجائی نیا دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی  گفت: ۷ صبح روز پنجشنبه ۲۷ خردادماه ،پایان مهلت تبلیغات کاندیدا‌های ریاست جمهوری و ساعت ۲۴ روز چهارشنبه پایان زمان تبلیغات داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر و روستا است.

رجائی نیا افزود: از ۷۰۴ داوطلب شورا‌های اسلامی شهر تا کنون ۸۰ نفر انصراف داده اند و با احتساب تعداد داوطلبان رد صلاحیت شده تا این لحظه تعداد داوطلبان نهایی ۵۷۳ است.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی همچنین از انصراف ۱۳۴ نامزد شورا‌های اسلامی روستا از ۵هزار و ۷۰ نفر داوطلب ابتدایی خبر داد و گفت: تعداد داوطلبان نهایی ۴ هزار و ۵۹۷ نفر است.

او افزود: با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم تعداد شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری به هزار و ۲۰۳ شعبه و تعداد شعب اخذی رای شورا‌های اسلامی شهر و روستا به هزار و ۲۵۹ شعبه افزایش یافته است.

مردم دستورالعمل های بهداشتی را در روز انتخابات رعایت کنند

رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: سلامت مردم در انتخابات پیش رو برای ما مهم است و مردم باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.