گراوند:

ضرورت توجه ستادهای تبلیغاتی به اصول بهداشتی/ دولت دوازدهم «ما می‌توانیم» را محقق کرد

استاندار بوشهر از ستاد‌های تبلیغات نامزد‌های انتخابات خواست شیوه‌نامه‌های بهداشتی را برای پیشگیری از شیوع کرونا رعایت کنند و به فرمانداران هم گفت با متخلفان برخورد کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد مقابله با کرونا در استان بیان کرد: ستاد‌های تبلیغات نامزد‌های انتخابات، شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا را رعایت کنند، زیرا در صورت تخلف از آن‌ها و برگزاری تجمع با همکاری دستگاه قضائی و نیروی انتظامی پلمب می‌شوند.

او ادامه داد: در این شرایط حساس بهترین خاستگاه و جایگاه برای شیوع بیماری کووید ۱۹، تجمع‌ها است که اگر کنترل نشود شک نکنید بعد از انتخابات کشور دچار مشکل می‌شود.

استاندار بوشهر عنوان کرد: استان بوشهر به دلیل همسایگی با استان هرمزگان شرایط خاصی دارد و بدون تعارف اگر دقت نشود به راحتی گرفتار موج پنجم خواهیم شد.

او افزود: فرمانداران برای تامین سلامت مردم با متخلفان و کسانی که اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد کنند.

استاندار بوشهر گفت: کسی که ابتدایی‌ترین و آشکار‌ترین اصول را رعایت نکند چطور می‌خواهد به مردم خدمت کند.

گراوند تاکید کرد: هرچند انتقاد‌های تندی علیه دولت مطرح می‌شود، ولی با وجود همه مشکلات و تنگنا‌ها بیشترین کار و سرمایه‌گذاری در بخش آب استان بوشهر در دولت تدبیر و امید انجام شده‌است.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به سخنان برخی افراد ادامه داد: برخی تصور می‌کنند اشتغال دستوری است و این سخنان نشان می‌دهد این افراد آشنایی با الفبای کشورداری ندارند، زیرا اشتغال نیازمند زیرساخت و سرمایه‌گذاری است.

استاندار بوشهر افزود: با وجود همه گرفتاری‌ها، اما در زمینه توسعه زیرساخت‌ها در این دولت گام‌های اساسی برداشته شده‌است و کار‌های انجام شده به ویژه در دولت دوم تدبیر و امید با هیچ دولت دیگری قابل مقایسه نیست، اما امروز نامزد‌ها چشم و گوش خود را بسته و در تلا ش هستند همه چیز را زیر سوال ببرند.

گراوند عنوان کرد: دولت دوازدهم به یقین سرش را بالا می‌گیرد، زیرا با وجود تحریم‌ها با پشتیبانی مردم و هدایت‌های رهبرمعظم انقلاب اجازه نداد کشور به زانو درآید.

او تاکید کرد: با وجود همه بی مهری‌ها و نگاه‌های سیاسی و تحریم‌های فلج کننده، با دست خالی کار‌های بزرگی در دولت تدبیر و امید انجام گرفت و عبارت «ما می‌توانیم» در این دولت در عمل محقق شد که نباید این افتخار‌ها را زیرسوال برد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.