یادمان نرجس خانعلی زاده، نخستین شهید مدافع سلامت کشور در کلاچای رودسر رونمایی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، یادمان پرستار شهید گیلانی، نرجس خانعلی زاده نخستین شهید مدافع سلامت کشور در کلاچای در مراسمی رونمایی شد.

محمد مهدی مظفری، فرماندار شهرستان رودسر در این مراسم با قدردانی از تلاش شهردار کلاچای به جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهدا در جهت توجه به ساخت این یادمان گفت: یکی از راه‌های زنده کردن یاد و نام شهدا ساخت یادمان و نصب تصاویر این عزیزان در سطح شهر است.

او با تأکید بر لزوم ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای عزیز در جامعه ضامن حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار رودسر با اشاره به انتخابات پیش رو و لزوم توجه به حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: بی تردید امروز خواسته شهدا از ما حضوری پرشور پای صندوق‌های رأی است تا بار دیگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شود.

فرزاد دلارام، شهردار کلاچای هم در این مراسم با اشاره به اینکه یادمان شهیده نرجس خانعلی زاده با سازه نوع هایپر رئال طراحی و ساخته شده است، گفت: برای اجرای این یادمان که مدت ۵ ماه طول کشید ۷۰ میلیون تومان از محل منابع داخلی شهرداری هزینه شده است.

پرستار شهید نرجس خانعلی زاده نخستین شهید مدافع سلامت کشور ۶ اسفند ۱۳۹۸ در راه خدمت به بیماران بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان میلاد لاهیجان به شهادت رسید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.