فرمانده انتظامی اسدآباد گفت:پسر چهارده ساله اسدآبادی در سانحه تصادف موتور سیکلت با خودرو دو انگشت پای خود را از دست داد.

سرهنگ یاری فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، از قطع دو انگشت پای راست یک نوجوان چهارده ساله در اثر حادثه تصادف باموتورسیکلت خبر داد.

 یاری افزود:عصر روز گذشته پسری چهارده ساله که با موتورسیکلت در حال تردد در محور دهنو بود با یک دستگاه پژو تصادف کرد که در اثر این حادثه دو انگشت کوچک پای راست او قطع شد.

او از وقوع حادثه ای مشابه در شهرک سیداحمداسدآباد نیز خبر داد و گفت:دو روز پیش نیز یک پسر یازده ساله در هنگام راندن موتور در این منطقه تعادل خود را از دست داد و واژگون شد که این حادثه جراحاتی برای این کودک را به بار آورد.

فرمانده انتظامی اسدآباد با بیان اینکه والدین به هیچ عنوان نباید موتورسیکلت را در اختیار نوجوانان و علی الخصوص کودکان قرار دهند، بیان کرد:در بسیاری از حوادث ممانعت پدران و مادران از درخواست غیرمنطقی فرزندان کمک می کند حوادث تلخ اتفاق نیفتد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۱۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
متاسفانه برخی خانواده ها کم اهمیت هستند و فکر میکنند قرار دادن این وسایل نقلیه در اختیار کودکان و نوجوانان خوبی در حق فرزندان است ..باید برخی مواقع در برابر خواسته های غیر منطقی بچه ها ایستادگی کرد تا خدای ناکرده از این دست حوادث پیش نیاد
آخرین اخبار