رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۲۳ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۲۳ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان گفت: اطفای حریق ساختمان متروکه در مسیر ملاشیه، منزل مسکونی در کوی عابدی به علت اتصال فن هواکش و منزل مسکونی در منطقه صددستگاه باهنر خیابان کربن به علت اتصال برق جعبه با موفقیت انجام شدند.

او با اشاره به برخورد ۲ دستگاه لیفان و تیبا در مسیر بلوار نفت مقابل جایگاه گاز افزود: این حادثه منجر به مصدوم شدن راننده لیفان شد، ضمن اینکه مهار آتش سوزی ساختمان متروکه در منطقه چهارصد دستگاه، کانکس در میدان شهید چمران مقابل دانشگاه، منزل مسکونی در کوی پیروزی به علت اتصال فن هواکش، مهار حریق انبار ضایعات در منطقه کریشان خیابان ۵ و کنتور برق منزل مسکونی در مناطق کمپلو جنوبی و فاز ۲ پادادشهر در مدت مذکور انجام شدند.

قنبری مهار آتش سوزی پایه برق مقابل درب یک فولاد، امدادرسانی به پروژپارس واژگون شده در مسیر حدفاصل پلیس راه قدیم به سمت سه راه خرمشهر، اطفای حریق مجتمع مسکونی در منطقه کوی ملت خیابان ۲ اقبال به علت اتصال برق جعبه تقسیم، منزل مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان ۹ شرقی و واحد تجاری و پارکینگ در شهرک آغاجری را ازدیگر عملیات‌های انجام شده با تلاش آتش نشانان عنوان کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان داشت: آتش نشانان با اعزام به کوی علوی خیابان سروش، یک مرد را که در ارتفاع دچار برق گرفتگی شده بود با ایمن سازی به پایین منتقل کردند و به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

او تصریح کرد: همچنین آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه کیانپارس خیابان موحدین غربی، سیصد دستگاه، کیانشهر، کمپلو، زیتون کارمندی و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع‌های مسکونی در منطقه امام شرقی کیانشهر ۱۲ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار