بازیکن تنیس روی میز تیم رعد پدافند هوایی کاشان در خصوص شرایط تیمش توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امین احمدیان، بازیکن تنیس روی میز  تیم رعد پدافند هوایی کاشان در مورد کیفیت و سطح مسابقات تنیس روی میز در این فصل گفت: امسال مسابقات نزدیکی را شاهد بودیم و تیم‌های با کیفیتی داشتیم. نتایج تیم ما خوب بود، اما در فینال نتوانستیم شایستگی خودمان را ثابت کنیم. در مجموع از نتایجمان رضایت داریم و امیدوارم سال آینده هم بتوانیم تا فینال راه پیدا کنیم. رعد پدافند برای اولین بار به فینال آمده بود.

او ادامه داد: برای امسال انتخابی تیم ملی تنیس روی میز را داریم. خودم را کاملا آماده مسابقات آسیایی کرده ام و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

احمدیان در مورد حمایت از رشته تنیس روی میز، گفت: حمایت‌ها خوب بوده اند، اما وقتی از تیم ملی جوانان تنیس روی میز خارج شدم، کمی اوضاع فرق کرد. امیدوارم شرایط خوبی را برایمان فراهم کنند. دیدار‌های مهمی در المپیک داریم. باید حمایت‌های لازم انجام شود تا بتوانیم مدال بیاوریم.

او در خصوص تاثیر همه گیری ویروس کرونا بر مسابقات لیگ تنیس روی میز، اظهار کرد: تاریخ چند بازی مشخص نبود و اذیت شدیم. در مجموع شرایط مسابقات خوب و متمرکز بود. خودم این سیستم را بیشتر دوست دارم؛ چون می‌خواهم سال آینده در لیگ مجارستان بازی کنم. از تیم رعد پدافند و تمامی اعضای آن تشکر می‌کنم. فصل بعد هم در این تیم می‌مانم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار