نوروزی: امیدوارم عالمیان در المپیک توکیو عملکرد افتخار آمیزی داشته باشد

ملی پوش تیم ملی تنیس روی میز کشورمان درباره فینال لیگ این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، افشین نوروزی، ملی پوش تیم تنیس روی میز  رعد پدافند هوایی کاشان در ارتباط با فینال رقابت‌های لیگ این رشته اظهار کرد: خوشحالم که در فینال این مسابقات مقابل تیم خوب فراسنج حضور داشتم. این تیم در سال گذشته هزینه زیادی را صرف کرده است و با حضور برادران عالمیان تیم خود را برای قهرمانی در این مسابقات بسته بود. در نهایت نیز موفق به قهرمانی در این مسابقات شد.

نوروزی افزود: سطح مسابقات به دلیل وجود بازیکنان بزرگ و خوب در بسیاری از تیم‌های حاضر در این مسابقات بالا بود و به دلیل توازن در حضور بازیکنان در تمام تیم‌ها مسابقات جذابی بود. البته شیوع کرونا نیز کمی شرایط برگزاری مسابقات را سخت‌تر کرده است.

نوروزی ادامه داد: از عملکرد خودم در این مسابقات بسیار راضی هستم؛ چرا که توانستم نیما عالمیان را دیروز و امروز شکست دهم و یک مسابقه را نیز به او باختم، اما خوشحالم بعد از این شرایط کرونایی و تعطیلی ۲ ساله بازی‌ها، عملکرد خوبی داشتم و امیدوارم در مسابقات انتخابی تیم ملی بتوانم مجدد پیراهن تیم ملی کشورمان را به تن کنم.

نوروزی درباره شرایط تیم ملی گفت: قبل از همه گیری کرونا وضعیت خوبی داشتیم، اما بعد از این بیماری شرایط تغییر کرد. از این تغییر شرایط وضعیت بچه‌ها سخت‌تر شده است، اما امیدوارم با آغاز اردو‌های تیم ملی بتوانیم به روز‌های قبل برگردیم.

نوروزی درباره حضور نیما عالمیان در المپیک توکیو گفت: نیما تنها نماینده تنیس روی میز کشورمان است و شرایط سختی را در این مسابقات دارد، اما فکر می‌کنم با توجه به انگیزه و توانمندی که دارد می‌تواند بازی‌های درخشانی را پشت سر بگذارد و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم؛ چرا که موفقیت او برای همه ما مهم و حیاتی است.

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان درباره حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان از این رشته گفت: مدیران فدراسیون ما رابطه‌ خوبی را با مسئولان فدراسیون دارند و این تعامل می‌تواند بسیار برای ما خوب و مهم باشد. امیدوارم این حمایت‌ها در دولت بعدی نیز از فدراسیون ادامه داشته باشد. در آخر امیدوارم تمام ورزشکاران کشورمان خصوصا نیما عالمیان عملکرد خوبی در المپیک داشته باشند و بتوانند پرچم کشورمان را در این مسابقات به اهتزاز درآورند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار