دستگیری میلیاردر قمه کش + فیلم

جوان پولداری که برای گرفتن طلبش با قمه به محل فرد بدهکار حمله ور شده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، جوان بیست ساله نمایشگاه دار پورشه سوار با درآمد ماهانه چند ده میلیون تومان، که برای وصول طلبش با قمه خودرو‌های اهالی محل فرد بدهکار را در منطقه ۲۲ تخریب کرد، توسط پلیس فاتب دستگیر شد.

 

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جاوید آذر مهر
۰۸:۵۴ ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
فکر کرده چون پولداره میتونه هر غلطی بکنه؟ شایدم درست فکر کرده باشه چون در بعضی موارد طرف یه غلطی میکنه و با دادن رشوه آب از آب تکون نمیخوره حالا باید ببینیم با این چیکار می کنن. یه وقت دیدی از دبی سر در آورد.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۲۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
باید خسارات مالی مردم رو از صفر تا صدشو بپردازد خسارات خواب خودروشون و بیکار شدن صاحبان خودروها رو در تعمیرگاه را هم بپردازد خسارات مالی جریمه دولتی را هم باید بپردازد و به اردوگاه کار سخت زندان برود تا بفهمد که ایران اسلامی چاله میدون قماربازان اراذلین اوباشهای حرام خوران نیست و مملکت صحاب دارد قانون دارد پلیس امنیت دارد قوه قضائیه مقتدر و قدرتمند دارد اگرم خیلی زورهاتون توی بازوهاتون ترشیده بروید بیرون از مرزهای ایران داوطلبانه با دشمنان اسلام و مسلمین با جنایتکاران اراذلین اوباشهای داعشی صهیونیستی آمریکایی بجنگید با شمشیرها و نیزها و قمه ها و سلاحای گرمتون از مظلومان بینویان که گیر گرفتار جنایتکاران هستند بروید دفاع کنید اونها رو بزنید نابود کنید ثواب هم دارد نه خودروهای بینوایان مستضعفین را که با هزاران بدبختی رفتند اقساطی خریدنش بزنی درمو داغونشون کنی و مردم بینوا رو از نون خوردن بندازید . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .