نظری: طبق لیست مجیدی بازیکنان در استقلال می‌مانند و یا می‌روند / گابریل به جمع ما اضافه می‌شود

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: طبق لیست سرمربی تیم، بازیکنان در استقلال می‌مانند و یا از تیم جدا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری، سخنگوی تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این تیم گفت: جلسه امروز پیرامون مسائل مختلف برگزار شد و یکی از موضوعات حضور گابریل پین در تهران بود که هیئت مدیره مصوب کرد تا این مربی به جمع ما اضافه شود و قرار شد پرداختی این فصل را نامداری انجام دهد.

او ادامه داد: اوضاع باشگاه استقلال برای ما مهم است و همیشه مشکلات بوده و هست. یکی از جدی ترین آن ها معوقات بازیکنان تیم است که درباره آن تصمیم گرفتیم . امیدوارم با همدلی مشکلات را حل کنیم . از تمامی اعضا و نامداری تشکر می کنم و مدیر عامل هم زحمت می کشد و ان شاءالله برابر پرسپولیس در جام حذفی با بهترین نتیجه از زمین خارج شویم.

نظری بیان کرد: مجیدی درباره معوقات بازیکنان ،دستیارش و بازیکنانی که برای فصل بعد مد نظر دارد با ما صحبت کرد و قرار شد درباره لیستی که مجیدی می دهد با هماهنگی کارها انجام شود.

او درباره پایان قرارداد دیاباته و معوقات میلیچ گفت: معوقات بازیکنان تعیین تکلیف می شود و امیدوارم زودتر به تعهدات عمل کنند . درباره این که با کدام بازیکن مجدد قرارداد منعقد می کنیم، قرار شد عبدیان، عضو هیئت مدیره باشگاه پس از هماهنگی با سرمربی تیم کارها را انجام دهد و بر اساس لیست، هر بازیکنی که مجیدی بخواهد در تیم می ماند و هر بازیکنی که سرمربی نخواهد از استقلال جدا می شود . هنوز لیستی ارائه نشده و در این باره نمی توانم حرفی بزنم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره انتخاب رئیس آکادمی گفت: تمامی کارهای باشگاه با هماهنگی هیئت مدیره پیش خواهد رفت . در جلسه بعدی هیئت مدیره درباره آکادمی تعیین تکلیف می شود.

او درباره فسخ قرارداد برخی از بازیکنان آکادمی استقلال اظهار کرد: بی تردید وضعیت تیم های پایه بسیار برای ما مهم است و مجیدی در نظر دارد روی این موضوع بیشتر تمرکز کند. بازیکنان زیادی به استقلال رفت و آمد داشتند اما مهم ترین آن ها استقلال است و ما همواره تلاش می کنیم از ظرفیت های موجود بیشتر استفاده کنیم و بازیکنان توانمند حفظ شوند.

نظری درباره حضور در ستادهای انتخاباتی افزود: شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است و هر فرد می تواند کاندیدای خود را انتخاب کند .حضور من در هر ستاد انتخاباتی به استقلال ضربه نمی زند.

او درباره نداشتن زمین تمرین مناسب گفت: درباره زمین بررسی هایی شده و امیدوارم در فصل آتی، استقلال مشکل زمین تمرین نداشته باشد . قرارداد استقلال و کمپ حجازی در حال فسخ شدن است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار