فرماندار مهاباد:

نامزد‌های انتخابات از تخریب و عوام فریبی پرهیز کنند

در این بسته خبری آخرین اخبار از انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان مهاباد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در بسته امروز، سه شنبه ۲۵ خرداد ماه خبر‌های انتخاباتی شورای شهر و روستای مهاباد را می‌خوانید.

نامزد‌های انتخابات از عوام فریبی پرهیز کنند

عارف خدرلو فرماندار مهاباد گفت: نامزد‌های انتخابات برای جذب آرای مردم در ایام تبلیغات از عوام فریبی و کار‌های از این قبیل پرهیز کنند.

او اضافه کرد: نامزد‌های انتخابات نباید برای مطرح ساختن خود در تبلیغات شان به تخریب یکدیگر پرداخته و یا عملکرد نظام را زیر سوال ببرند چرا که این امر زمینه کاهش مشارکت مردم را در این رویداد سیاسی فراهم می‌کند.

خدرلو با بیان اینکه مردم به درجه بالایی از فهم و بلوغ سیاسی رسیده اند که شعار‌های بی پشتوانه و عوام فریبی نتیجه‌ای در تصمیمات آن‌ها نخواهد داشت، افزود: اگر می‌خواهیم عقلانیت ادامه یافته و بر مشکلات متعدد غلبه کنیم باید در مسیر تعقل و عقلانیت حرکت کنیم.

فرماندار مهاباد در ادامه گفت: انتخابات یک اصل مهم در نظام جمهوری اسلامی و فرصتی ارزشمند برای رفع مشکلات کشور و هر شهر و روستا است و مردم باید با هوشیاری در این عرصه حضور یافته و شایسته‌ترین افراد را انتخاب کنند.

۲۵۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات شورا‌ها در مهاباد نظارت می‌کنند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی مهاباد گفت: ۲۵۰ نفر ناظر بر روند برگزاری ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی در این شهرستان نظارت دارند.

مجید پاتو افزود: از این تعداد ۲۲۰ نفر به عنوان ناظر به صورت ثابت در شعب اخذ رأی حضور دارند که بر برگزاری صحیح روند رأی گیری ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی در این شهرستان در روز انتخابات نظارت می‌کنند.

پاتو تصریح کرد: علاوه بر این ۳۰ نفر نیز به عنوان سرناظر و ناظر مسئول به صورت سیار در شعب اخذ رأی بر روند و جریان انتخابات در این شهرستان و عملکرد ناظران ثابت نظارت کامل خواهند کرد ضمن آنکه ۱۰ نفر ناظر ذخیره نیز در صورت نیاز برنامه ریزی شده است تا در صورت نیاز از آن‌ها استفاده شود.

او نظارت دقیق و کارآمد بر روند برگزاری انتخابات در شعب اخذ رأی، جلوگیری از هر گونه تخلف در هنگام رأی گیری و نیز مدیریت جریان انتخابات شورا‌های شهر را از وظایف این ناظران عنوان کرد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهرستان مهاباد اضافه کرد: وظیفه همه دست اندرکاران اجرایی انتخابات، حراست و صیانت از آرای مردم است تا شاهد انتخاباتی سالم و پرشور در شعب اخذ رأی باشیم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.