مهم‌ترین خبر‌های انتخاباتی شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های یزد در روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد با بیان اینکه استان یزد آمادگی بسیار خوبی را برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ دارد، گفت: به منظور جمع آوری آرای مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶۶ شعبه اخذ رای در سراسر استان یزد پیش بینی شده است.

او با اشاره به استقبال یزدی‌ها برای ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، اظهارداشت: حدود چهار هزار نفر برای برای این دوره از انتخابات شورا‌ها ثبت نام کردند که از این تعداد حدود۳۵۰۰ داوطلب تایید صلاحیت شده و هم اکنون مشغول انجام تبلیغات هستند.

استاندار یزد ادامه داد: داوطلبان انتخابات شورا‌ها برای حضور در ۲۴ شورای شهر و ۳۹۷ شورای روستا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نامزد‌ها در مناظره‌ها دشمنان را شاد نکنند

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه همه برای حفظ انقلاب در مقابل شهدا مسئول هستیم، گفت: حفظ انقلاب با حضور در صحنه انتخابات و شرکتی گسترده و پرشور امکان پذیر است.

او در گردهمایی ائمه جمعه استان یزد در مدرسه علمیه الکاظمیه با اشاره به بی‌توجهی برخی نامزد‌های ریاست جمهوری به دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی در مناظره‌ها، اظهار داشت: این نامزد‌ها خدمات ۴۰ ساله نظام، این همه شهید، این همه پیشرفت و این همه اقتدار را مطرح نکردند و این ظلم به نظام اسلامی است.

برگزاری جشنواره مجازی ویژه بدون رأی‌ها در یزد

رئیس اداره آموزش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: جشنواره مجازی ویژه بدون رأی‌ها در شبکه شاد برگزار می‌شود.

مهدی حمیدی رئیس اداره آموزش و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: علاقه مندانی که به سن مجاز رای نرسیده اند برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تصاویر حضور خود را به همراه والدین در حماسه ملی انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با ظبط تصاویر از طریق آدرس https://shad.ir/motoonedarsi ارسال کنند.

او افزود: شرکت کنندگان می‌توانند از طریق لینک @motoonedarsi و یا با هشتک «#آموزشهمگانیمشارکت_عمومی» در کانال آموزش همگانی، مشارکت عمومی در اپلیکیش شاد با دیگران به اشتراک گذاشته و در جشنواره مجازی بدون رای‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.