مدیر دفتر بهره‌برداری و توسعه خطوط انتقال آب آبفای استان اصفهان گفت: در چند روز گذشته به دلیل افزایش دما و مصرف، آب شرب برخی نقاط شهر اصفهان از طریق تانکرهای سیار تأمین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل از روابط عمومی آبفای استان اصفهان، مجتبی اورنگی مدیر دفتر بهره‌برداری و توسعه خطوط انتقال آب آبفای استان اصفهان گفت: در ساعات اوج مصرف روز‌های گذشته مناطق دشتستان، کاخ، تالار، مولوی، میدان احمدآباد، میدان لاله، حکیم شفایی، زندان مرکزی و بلوار شفق با کاهش فشار آب مواجه شدند که آب مورد نیاز این مناطق از طریق تانکر‌های سیار تأمین شد.

مدیر دفتر بهره‌برداری و توسعه خطوط انتقال آب آبفای استان اصفهان با اشاره به اینکه آب شرب بخشی از این مناطق به وسیله ۴ تانکر، هر کدام به حجم ۶ هزار لیتر تأمین شد، گفت: روز جمعه ۲۱ خرداد  به دلیل کاهش فشار آب در زندان مرکزی، ۵ تانکر ۱۲ هزار لیتری و ۳ تانکر ۶ هزار لیتری به زندان مرکزی اعزام و آب مورد نیاز این محل تأمین شد.

او با بیان اینکه هم اکنون در هیچ نقطه از شهر، آبرسانی از طریق تانکر سیار انجام نمی‌شود و آب با فشار عادلانه در شبکه توزیع موجود است، افزود: با وجود این به منظور رفاه حال شهروندان، تانکر‌های آبفای استان اصفهان در تمام ساعات شبانه روز آماده اعزام و آبرسانی به مناطق مختلف شهر هستند.

اورنگی بیان کرد: شهروندان برای دسترسی پایدار به آب شرب، مصرف خود را در شبانه روز به میزان ۱۵ لیتر کاهش دهند تا با کمترین تنش بتوان تابستان سخت و گرم امسال را پشت سر گذاشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار