مردم مشهد از پخش بازی‌های تیم ملی فوتبال در سینما‌ها استقبال کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن پهلوانی مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی گفت: به دلیل استقبال مردم  بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در تمامی سینما‌های فعال مشهد اکران می شود.

او در رابطه با پخش بازی تیم ملی فوتبال ایران با عراق، از بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در سینما‌های مشهدافزود: بازی تیم ملی فوتبال ایران با عراق، از بازی‌های مرحله مقدماتی جام‌جهانی، روز سه‌شنبه ساعت ۲۱ در پردیس سینمایی هویزه به اکران در می‌آید.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی با بیان اینکه ظرفیت رزرو سالن یک سینما هویزه در روز گذشته تکمیل شده است ادامه داد:  با توجه به استقبال مخاطبان، مجبور هستیم که سالن‌های دیگر را نیز درگیر پخش بازی تیم ملی فوتبال کنیم؛ بنابراین سالن دو پردیس سینمایی هویزه نیز بازی فردا را پخش خواهد کرد و اگر آن سالن هم تکمیل شود از ظرفیت سالن‌های دیگر نیز استفاده خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید 

پهلوانی با اعلام اضافه‌شدن سینما آفریقا به سینما‌های پخش‌کننده بازی تیم‌ملی فوتبال، بیان کرد: سانس ساعت ۲۱ سینما آفریقا را نیز برای اولین‌بار در بازی‌های مقدماتی جام جهانی امسال به پخش فوتبال اختصاص دادیم و علاقه‌مندان می‌توانند هم به سینما هویزه و هم به سینما آفریقا برای تماشای بازی تیم ملی فوتبال ایران و عراق مراجعه کنند.

او در رابطه با وضعیت رعایت توصیه های بهداشتی در سینما برای پخش بازی تیم ملی فوتبال، تصریح کرد: ۵۰ درصد ظرفیت سالن فروش می‌رود و شیوه‌نامه‌های بهداشتی اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا کاملاً رعایت می‌شود. یعنی ۲۴۰ نفر می‌توانند در سالن یک سینما هویزه که دارای ۴۸۲ صندلی است حضور یابند. سالن شماره دو نیز به همین صورت خواهد بود. همچنین تمام مخاطبانی که وارد سینما می‌شوند از لحاظ داشتن ماسک بررسی می‌شوند و مواد ضد عفونی را هم برای مخاطبان در محل ورود سالن‌ها اختصاص داده‌ایم و مانند جشنواره فیلم فجر که توصیه ها رعایت شد، اطمینان داریم که برای بازی فردا نیز مشکلی پیش نخواهد آمد و دستورالعمل های بهداشتی به صورت کامل در سینما‌ها رعایت خواهد شد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی با اشاره به حل شدن مشکل سامانه‌های فروش بلیت سینما،تأکید کرد: در بازی تیم ملی فوتبال ایران با کامبوج سایت‌های فروش بلیت خیلی دیر سانس فروش بلیت فوتبال را اعلام کردند  و ما مجبور به فروش بلیت به صورت حضوری و رزرو تلفنی بودیم، اما برای بازی تیم ملی فوتبال ایران و عراق از روز گذشته در سایت‌های گیشه۷ و سامانه‌های فروش دیگر بلیت، بلیت‌ها به فروش رسیدند و مردم می‌توانند به صورت اینترنتی بلیت خود را تهیه کنند.

بازی تیم ملی فوتبال ایران با عراق، سه‌شنبه، ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰ ساعت ۲۱ در پردیس‌های سینمایی هویزه، آفریقا، اطلس و ویلاژتوریست به اکران درمی‌آید. قیمت بلیت این بازی در سینما آفریقا ۲۰ هزار تومان، در سالن vip سینما اطلس ۶۰ هزار تومان و در سینما‌های هویزه، ویلاژتوریست و سالن یک سینما اطلس ۲۵ هزار تومان خواهد بود که مخاطبان می‌توانند از طریق سامانه‌های سینما تیکت و گیشه۷ صندلی خود را رزرو کنند.

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.