فرماندار کارون گفت: ۱۱۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است.

معصومه خنفری فرماندار کارون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تمهیدات لازم برای رای گیری در شهرستان اندیشیده شده است و انتخابات ۱۴۰۰ با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه ۱۱۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است، افزود: همچنین انتخابات ۱۴۰۰ در ۴۴ روستای شهرستان کارون برگزار می‌شود.

خنفری به همکاری حدود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی، ناظران انتخاباتی و محافظان نیروی انتظامی و سایر دست اندرکاران برای برگزاری انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد افراد واجد شرایط رای‌دهی در شهرستان کارون ۸۰ هزار نفر هستند که تقریبا ۲ هزار نفر از این تعداد را رای اولی تشکیل می‌دهند.

فرماندار شهرستان کارون تصریح کرد: تاکنون ۶۲ د اوطلب انتخاباتی شورای شهر تایید صلاحیت شده اند و هنوز امکان تایید صلاحیت برخی از داوطلبان وجود دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.