فرمانده انتظامی مازندران از بکارگیری بیش از ۱۲ هزار نیرو برای تامین امنیت حوزه‌های انتخاباتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت:برای تامین امنیت در ۴ هزار و ۵۲ شعبه اخذ رای شامل ۲۵۰۰ شعبه روستایی و ۱۵۰۰ شعبه شهری در استان به تناسب موقعیت هر شعبه ۳ تا ۶ نفر نیرو بکار گیری خواهد شد.

او با بیان این که برای برگزاری انتخاباتی پرشور در کشور از بهمن ماه پارسال برنانه ریزی‌های لازم را انجام داده است، افزود: نیروی انتظامی ضمن تعامل با سایر دستگاه‌های امنیتی و سایر دستگاه‌های اجرایی بنا بر وظیفه‌ای که بر عهده دارند، تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت و صحت انتخابات در استان به کار گرفته است.

سردار میرزایی با قدردانی از تعامل فرماندهان سپاه و بسیج استان در همکاری با نیروی انتظامی در تامین امنتت انتخابات از آمادگی کامل پلیس برای تامین نظم و انضباط عمومی و امنیت اجتماعی در اقصی نقاط استان مازندران خبر داد و گفت: تمام تلاش‌ها بر این است که فضایی امن و ایمن برای مردم عزیزمان ایجاد شود تا با فراغ بال در تعیین سرنوشت خود شرکت کنند.

او با اشاره به تبلیغات کاندیدا‌های شورای اسلامی در شهر‌ها و روستاها، بر رعایت نظم و قوانین مربوطه در هنگام تبلیغات تاکید کرد و افزود: ضوابط و مقررات جاری به تمام کاندیدا‌ها ابلاغ شده است.

سردار میرزایی با بیان این که برنامه اصلی کاندیدا‌ها نظم بخشی و انتظام بخشی به حوزه انتخابیه است، گفت: از همگان انتظار می‌رود که در چارچوب قوانین و مقررات اقدام کرده و طوری برنامه ریزی کنند تا برای تردد مردم نیز مشکلی پیش نیاید.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اهمیت انتخابات و نقش مردم در تعین سرنوشت آحاد جامعه از جمله جامعه ورزشی استان را به شرکت پرشور در انتخابات و قدرت بخشی به نظام، برای خدمت به مردم و کشور فرا خواند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.