فرماندار گیلانغرب تعداد افراد واجد شرایط رای دادن در این شهرستان را ۴۸ هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۲۸ خرداد، گفت : به فاصله چند روز مانده تا زمان برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، تبلیغات انتخاباتی در شهرستان روز‌های اوج خود را پشت سر می‌گذارند.

او گفت : با برنامه ریزی‌هایی که از اواخر پارسال داشتیم، تمام مقدمات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم وپرشور در شهرستان فراهم شده است.

فرماندار گیلانغرب افزود: حدود دو هزار نفر عوامل اجرایی با همکاری دستگاه‌های ذیربط کار برگزاری انتخابات را انجام خواهند داد.

او افزود: جمعا ۱۰۸ شعبه اخذ رای در شهرستان تدارک دیده شده که در هرکدام دو صندوق یکی برای انتخابات ریاست جمهوری و یک صندوق هم برای انتخابات شورا‌های اسلامی مستقر خواهد شد.

محمودیان گفت: کار جمع آوری آرا در دو بخش مرکزی و گواور، ۲۰۷ روستا و دو تیره عشایری این شهرستان توسط عوامل اجرایی انجام خواهد گرفت.

او تعداد کل جمعیت این شهرستان را ۵۷ هزار نفر اعلام کرد و گفت: جمعا ۴۸ هزار نفر از مردم شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند.

 این مسئول افزود: مردم گیلانغرب همواره طی سال‌های گذشته یکی از بالاترین آمار‌های مشارکت را در بین شهرستان‌های استان به خود اختصاص داده اند و پیش بینی می‌شود امسال هم آمار مشارکت بالایی را به ثبت برسانند.

او درخصوص آمار داوطلبین ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در این شهرستان گفت: جمعا ۷۳۶ نفر کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان داریم که با هم به رقابت خواهند پرداخت  .

وجود ۷۸ شعبه اخذ رأی در شهرستان کنگاور

فرماندار کنگاور گفت: ملت در ۲۸ خرداد با حضور پرشور پای صندوق‌های رأی مهر تایید دیگری بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند زد.

فرزاد الماسی در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان کنگاور، گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در ستاد انتخابات شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را داریم.

او ادامه داد: سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در این برهه حساس از تاریخ کشور از حساسیت بالایی برخوردار است، ان‌شاءالله در این انتخابات آینده کشور و نسل بعدی رقم خواهد خورد.

فرماندار کنگاور افزود: دشمنان نظام برنامه ویژه و خاصی دارند که مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی ناامید کنند تا به اهداف خود برسند، اما ملت این‌بار هم با حضور پرشور پای صندوق‌های رأی مهر تایید دیگر بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند زد.

او در توضیح تمهیدات صورت گرفته در شهرستان برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور به جلسه با اصحاب رسانه، تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در فضای مجازی، جلسه توجیهی با نمایندگان فرماندار با هیأت‌های بازرسی و عوامل دست‌اندکار انتخابات، اشاره کرد.

الماسی در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روز انتخابات، گفت: با توجه به وضعیت کرونا، صندوق‌های رأی که در انتخابات گذشته بیش از یک‌هزار رای داشتند در کنار آن‌ها شعبه ویژه‌ای تعریف شده، همچنین کادر بهداشت در شعب اخذ رای برای نظارت کامل بر رعایت پروتکل‌ها مستقر هستند.

او به وجود ۷۸ شعبه اخذ رأی در شهرستان اشاره کرد و گفت: ۴۵ شعبه از این تعداد شهری (۴۳ شعبه ثابت و ۲ سیار) و ۳۳ شعبه (۶ شعبه ثابت و ۲۷ شعبه سیار) داریم.

الماسی افزود: مردم کنگاور با توجه به تعصبی که به نظام و انقلاب دارند، مطمئنا همچون انتخابات گذشته در ۲۸ خرداد با حضور پرشور، این ارادت خود را به نظام نشان خواهند داد.

پیش‌بینی ۱۱۱ شعبه اخذ رأی در سرپل ذهاب

فرماندار سرپل‌ذهاب با اشاره به پیش‌بینی ۱۱۱ شعبه اخذ رأی در این شهرستان، گفت: دشمنان نظام از بیرون مرز‌های با پمپاژ یاس و ناامیدی تلاش دارند تا مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند.

نورالدین فرزادی‌پور از آمادگی مردم شهرستان سرپل‌ذهاب برای حضور در انتخابات خبر داد و افزود: انتخابات یک ظرفیت و فرصت مناسبی برای تعیین سرنوشت مردم برای چهار سال در سطح ملی با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و منطقه‌ای با شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا است که مقدمات لازم برای مشارکت پرشور مردم فراهم شده است.

او با اشاره به پیش‌بینی ۱۱۱ شعبه اخذ رأی در سرپل‌ذهاب، ادامه داد: تمهیدات مقدماتی صورت گرفته تا در روز انتخابات با کمترین امکانات حداکثر خدمات را به مردم ارائه دهیم و بستر لازم را برای اخذ آرا مردم فراهم کنیم.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: مردم با توجه به اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ که تعیین کننده سیاست‌های کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی است در ۲۸ خرداد در همان ساعات اولیه روز با حضور در پای صندوق‌های رای به وظیفه و تکلیف خود عمل کنند.

فرزادی‌پور افزود: آنچه که امروز ما به عنوان چالش با آن مواجه هستیم نغمه‌ها و توطئه‌های دشمنانی است که از بیرون مرز‌های با پمپاژ یأس و ناامیدی تلاش دارند تا مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند.

او ادامه داد: این مردم به لحاظ هوشمندی، تعهد و پایبندی که به نظام و انقلاب دارند هیچگاه تحت تاثیر القا‌های دشمنان قرار نخواهند گرفته و همواره پای نظام و انقلاب خود ایستاده و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی وفاداری و پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات خواهند کرد.

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: انتخابات به هر حال در ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود، اما مشارکت پایین در انتخابات یک تهدید است که هم مشارکت مردم در انتخاب رئیس جمهور آینده را کاهش می‌دهد و هم رئیس جمهور انتخابی از قدرت و پشتوانه کمی برخوردار می‌شود بنابراین حضور تک‌تک مردم در تعیین سرنوشت کشور مهم است که در این رابطه مردم خوب و ارزشمن سرپل‌ذهاب همانند سنوات گذشته در ایفای نقش خود یک انتخابات باشکوه را برگزار خواهند کرد.

او درخصوص تمهیدات بهداشتی در روز انتخابات، ادامه داد: الان کرونا جزیی از زندگی مردم شده و مردم یاد گرفته‌اند که چگونه خود را در مقابل آسیب کرونا محافظت و مراقبت کنند در همین رابطه نیز شعبات انتخابات به نحوی طرحی شده تا سلامت مردم تضمین شود هیچگونه تهدیدی در این زمینه نداریم و حداکثر تدابیر لازم را برای مراقبت‌های بهداشتی به کار گرفته شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.