بار چرم و قیر قاچاق در بهار به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی بهار گفت: بار ۲۶۰ قطعه چرم گوسفندی قاچاق و ۲۱ تن قیر قاچاق در این شهرستان به مقصد نرسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ بزرگعلی نوری، فرمانده انتظامی شهرستان بهار، از کشف ۲۶۰ قطعه چرم گوسفندی قاچاق و بدون مجوز از یک دستگاه خودرو نیسان وانت در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار با پایش و کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی ورودی به این شهرستان، موفق به کشف ۲۶۰ قطعه چرم گوسفندی قاچاق و بدون مجوز از یک دستگاه خودرو نیسان وانت شدند.

او با اشاره به این که ارزش کالا‌های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان بیش از ۶۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

توقیف ۲۱ تن قیر قاچاق در شهرستان بهار


فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۲۱ تن قیر قاچاق و بدون مجوز از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری،فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید زارعی انتظامی شهرستان بهار، حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه کامیون حامل بار قیر که در قالب بشکه بارگیری شده بود مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۱ تن قیر قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع، حاوی ۱۱۰ بشکه که ارزش آن راکارشناسان شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، کشف شد.

سرهنگ نوری با اشاره به این که این محموله از استان‌های مرزی غرب کشور بارگیری و به قصد انتقال به استان‌های جنوبی حمل می‌شد، بیان کرد: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از مردم خواست: در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار