استاندار هرمزگان گفت: پنج سالن ورزشی و ۳۰ زمین چمن ورزشی در استان آماده بهره برداری است و تیرماه در ارتباط ویدئوکنفرانسی با رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی در نشست بررسی طرح‌های ملی ورزشی هرمزگان با حضور جمشید تقی زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی وزیر ورزش و جوانان و احمد مرادی رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان افزود: پنج سالن ورزشی و ۳۰ زمین چمن ورزشی در استان آماده بهره برداری است و تیرماه در ارتباط ویدئوکنفرانسی با رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

فریدون همتی افزود: طرح‌های ورزشی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد باید امسال و تا پایان دولت به بهره برداری برسد.

او با بیان اینکه شهر بندرعباس از معدود مراکز استانی است که ورزشگاه شش‌هزار نفری ندارد، گفت: با تأمین اعتبار مشارکتی از محل اعتبارات وزارت ورزش و اعتبارات استانی، عملیات اجرایی سالن شش‌هزارنفری بندرعباس تا پایان دولت آغاز می‌شود.

استاندار هرمزگان از بهره برداری از مرحله نخست ورزشگاه شش هزار نفری میناب نیز خبر داد و افزود: در مرحله نخست این طرح، زمین چمن و پیست دو و میدانی این ورزشگاه تا یک ماه آینده آماده افتتاح می‌شود.

همتی همچنین در خصوص تکمیل سالن سام و زال قشم گفت: با پیگیری انجام شده و با دستور وزیر ورزش و جوانان، شرکت توسعه وزارت ورزش و جوانان مکلف به رفع موانع اجرایی این طرح شده است و اویل تیرماه، عملیات اجرایی آن با شتاب بیشتری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.