خسروی:

روستائیان راه حل مشکلات را از شورا‌ها مطالبه کنند

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: روستانشینان راه حل مشکلات را از شورای اسلامی روستا مطالبه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در دهگردشی روستای معصوم آباد شهرستان خوسف گفت: مشکل کم آبی روستا‌ها را در دست پیگیری داریم، ولی شورا‌های اسلامی و دهیاری ها نقش اساسی در پیگیری این مشکلات دارند و نماینده مجلس، نماینده سه شهرستان با صد‌ها روستا است و همچنین وظیفه نماینده کار اجرایی نیست و علاوه بر آن محدودیت‌های متعددی هم در زمینه بودجه و امکانات دارد.

او افزود:مشکلات روستایی از جمله آب، زمین و گاز در حوزه کاری نماینده نیست و مسائل اجرایی را نماینده انجام نمی‌دهد ولی همچنان پیگیر مشکلات مردم در مجلس هستیم.

خسروی بیان کرد: امیدواریم در خصوص مشکلاتی که مربوط به قوانین است، پیگیری‌های نماینده مجلس راهگشا باشد.

نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مردم در روستاهای استان بخصوص در حوزه آب گفت: برای حل مشکلات همه مدیران در تمامی سطوح پای کار باشند.

او ادامه داد:در خصوص بحث عناب که محصول استراتژیک شهرستان خوسف است پیگیری هایی در مجلس درخصوص فروش و بازاریابی این محصول استراتژیک مطرح شده چراکه زحمات و تلاش‌ تولید محصولات توسط کشاورزان انجام می‌شود ولی واسطه‌ها و دلالان هستند که سود دسترنج کشاورزان را به جیب می‌زنند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.