رئیس دادگستری شهرستان بافت از اهتمام ویژه دستگاه قضایی این شهرستان به منظور برخورد جدی با قانون شکنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سجاد علیدادی سلیمانی رئیس دادگستری شهرستان بافت گفت: بی اخلاقی، توهین و افترا از مصادیق تخلف و جرم انتخاباتی محسوب می‌شود و به منزله پایبند نبودن به قانون است و با افراد متخلف برخورد قانونی می‌شود.

او بیان کرد: فعالیت انتخاباتی مسئولان ادارات و کارمندان در ساعات اداری و همچنین استفاده از امکانات دولتی، مؤسسات وابسته به دولت و نهاد‌هایی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند در تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

علیدادی سلیمانی افزود: رصد دقیق تحرکات غیرقانونی و مقابله با فعالیت‌های غیرمجاز در فضای مجازی از سوی متولیان امر به منظور حفظ سلامت انتخابات و جلوگیری از تخلفات، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

او تقویت قانون مداری و جلب اعتماد عمومی را زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات عنوان و تصریح کرد: از آنجا که نقش رسانه‌ها در رونق بخشی به فضای انتخابات و پیشگیری از تخلفات، محوری و اثرگذار است، در این زمینه، اقدام در آگاهی بخشی و تولید و پخش ویژه برنامه‌هایی برای ایجاد فضای بانشاط انتخاباتی ضروری است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.