بسته انتخاباتی امروز آخرین اخبار انتخاباتی شورای شهر و روستایی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر را روایت می‌کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،در بسته انتخاباتی امروز، سه شنبه ۲۵ خرداد ۳ خبر از شهرستان های آبادان وخرمشهر می‌خوانید.

حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو

سید لفته احمد نژاد نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی ، تبلیغات برای حضور کم رنگ مردم پای صندوق‌های رأی را نقشه تازه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب دانست و گفت: در این دوره دشمنان قصد دلسرد کردن مردم را از راه تبلیغات دارند اما از این مسئله غافل هستند که مردم با همه مشکلات برای آینده کشورشان اهمیت زیادی قائل هستند و در انتخابات حضور گسترده خواهند داشت.

او ادامه داد: مردم ایران چه در عرصه جهاد و میدان‌های مقاومت و چه در عرصه انتخابات همیشه با حضور پرشور خود، پشتیبان کشور، انقلاب و رهبری هستند و این بار نیز همه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

جمع آوری بیش از ۲۰ مورد تبلیغات غیرمجاز در شهرستان آبادان

سیف، مدیر روابط عمومی فرماندار ویژه آبادان گفت:در اولین روز از اجرای طرح برخورد با موارد تبلیغاتی غیرمجاز، بیش از ۲۰ مورد بنر تبلیغاتی و پوستر‌های دیواری جمع آوری شد و تا جمعه ۲۸ خرداد ادامه خواهد داشت.

او با بیان درخواست کمیته امحاء از کاندیدا‌ها درخصوص رعایت قوانین تبلیغاتی ادامه داد: نامزد‌ها برای انجام تبلیغات باید به رعایت قوانین مشخص شده توجه داشته باشند و در غیر این صورت مطابق قانون با متخلفین برخورد خواهد شد.

دعوت ورزشکاران آبادانی از مردم برای حضور در انتخابات

جامعه ورزش آبادان که در انتخابات های مختلف در کنار سایر اقشار جامعه حضوری چشمگیر داشته اند اینک ضمن دعوت مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای خواستار مشارکت گسترده اقشار مختلف در انتخابات  سرنوشت ساز ۲۸ خرداد شدند.

شماری از ورزشکاران آبادانی همزمان با ایام تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ، پا به پای ملت ایران آمادگی خود را برای شرکت در این رویداد ملی اعلام کرده و از همه مردم خواستند همچون انتخابات گذشته با حضور حداکثری خود به نامزد اصلح رای دهند.

 انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.