معاون فروش شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از کشف ۹۵۷ استخراج رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در ۸۰ روز ابتدایی امسال خبر داد.

نثار معاون فروش و خدمات مشترکین  شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، از کشف ۹۵۷ ماینر و صرفه جویی  یک میلیون و ۱۹۷هزار و ۳۸۳ کیلووات ساعت برق از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

او ادامه داد: اقدامات انجام شده در راستای مقابله با رمز ارز‌ها علاوه بر اقدامات سراسری شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور، همکاری و حساسیت در حوزه‌های انتظامی و قضایی استان زنجان نقش بسزایی دارد و افزایش همکاری نهاد‌های مرتبط، پایش مستمر کنتور‌ها و بررسی مصارف مشترکین با دیماند بالا، انجام بازدید‌های میدانی و برگزاری طرح‌های جهادی با استفاده از گروه‌های عملیاتی توزیع برق برای کنترل مصرف برق، کاهش خاموشی‌ها و تامین برق پایدار ومطمئن، کمک قابل توجهی کرده است.

نثار افزود: استخراج ارز‌های دیجیتال نیاز به مصرف بالای برق دارد و متاسفانه در این زمان حساس کمبود برق بسیاری از سودجویان به استخراج ارز دیجیتال با تعرفه برق یارانه‌ای اقدام می‌کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکین عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در زمینه مبارزه با ماینر‌های غیرمجاز طی یکسال گذشته را کشف ۲ هزار و ۱۴۴ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز اعلام کرد و گفت: میزان صرفه جویی در انرژی برق  نیز ۷۰۸۵۰۱۸ کیلووات ساعت بوده است.


او افزود: در صورتیکه شهروندان افرادی که به استخراج رمز ارز مشغول هستند را معرفی کنند، پس از بررسی و تایید صحت گزارش ارائه‌شده پاداش دریافت خواهند کرد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت:مردم شریف استان زنجان در صورت اطلاع و یا مشاهده مراکز غیرقانونی دستگاه‌های ارز دیجیتال، می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۳۳۴۴۲۳۴۲-۰۲۴ و یا ارسال پیام به شماره ۳۰۰۰۲۹۰۱۴۳ ضمن رعایت محرمانگی اطلاعات ارائه شده نسبت به ثبت گزارش مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز به نام خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
علی برکت الله