آخرین وضعیت پرونده بابک خرمدین؛ حضور پدر و مادر در قتلگاه فرزندان برای بازسازی صحنه جرم + فیلم

پدر و مادر بابک خرمدین ساعت ۱۱ صبح دیروز به مدت ۳ ساعت در خانه شان چگونگی قتل بابک و قربانیان دیگر را بازسازی کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  اکبر خرمدین و همسرش صبح دیروز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه امسال بازسازی صحنه قتل بابک خرمدین را در حالی که تیم جنایی پلیس آگاهی تهران بازپرس ویژه قتل و تیم فیلمبرداری تشخیص هویت تهران آن‌ها را همراهی می‌کردند، انجام دادند.

خودروی ویژه انتقال بازداشتی‌های پلیس آگاهی تهران در برابر بلوک در شهرک اکباتان توقف کردند و در حالی که دقایقی قبل از حضور آن‌ها ماموران کلانتری اکباتان شرایط امنیتی را فراهم کرده بودند در آرامش و سکوت وارد بلوک شدند قبل از پیاده شدن پدر بابک خرمدین و مادرش از خودرو تیم جنایی به همراه مدیر ساختمان به طبقه خانه اکبر خرمدین رفتند.


بیشتربخوانید


در اولین اقدام آسانسور بلوک در این طبقه متوقف شد و سیستم آن به درخواست تیم جنایی قطع شد سپس مدیر ساختمان نگهبانان آن طبقه را ترک کردند دوربین‌های مداربسته آسانسور قطع شد و پدر و مادر بابک خرمدین به داخل خانه شان که قتلگاه بابک و آرزو خرمدین و شاید داماد خانواده می‌بود رفتند تا به بازسازی یکی از فجیع‌ترین جنایات تاریخ ایران بپردازند.

بازسازی این صحنه قتل‌ها حدود سه ساعت طول کشید و اکبر خرمدین و همسرش چگونگی بیهوش کردن بابک و آرزو با خوراندن آب گوشت و کله پاچه آغشته به داروی بیهوشی را تشریح کردند سپس پدر بابک خرمدین نشان داد که در کجای خانه وقتی بابک نیمه بیهوش چهاردست و پا به سمت آشپزخانه می‌رفت با چاقو به او حمله کرده و سپس با قتل پسرش او را به داخل حمام برده است.

اکبر خرمدین سپس نحوه مثله کردن اجساد بابک و آرزو را در حمام خانه به نمایش گذاشت و جلو دوربین پلیس بازسازی کرد و تشریح کرد که چگونه اجساد قطعه قطعه شده را داخل چمدان و کیسه‌های زباله قرار داده است سپس دقیقا شبیه به فیلم دوربین مداربسته آسانسور ساختمان نحوه انتقال اجساد را بازسازی کرد. بعد از اتمام بازسازی صحنه جنایت مادر و پدر بابک خرمدین باز هم سوار بر خودروی پلیس آگاهی محل را ترک کردند.

آخرین وضعیت پرونده خانواده خرمدین؛ حضور پدر و مادر در قتلگاه فرزندان برای بازسازی صحنه جرم

به نظر می‌رسد با توجه به روند پرونده‌های جنایی که بازسازی صحنه قتل جز مراحل نهایی تحقیقات در دادسرا و پلیس آگاهی تهران است پرونده این سه جنایت آماده صدور کیفرخواست برای ارسال به دادگاه کیفری یک استان تهران است و مطمئنا پدر و مادر بابک خرمدین پس از اقرار کامل به جزئیات این سه جنایت به زندان انتقال خواهند یافت تا در آینده نزدیک توسط سه قاضی عالی رتبه دادگاه کیفری یک استان تهران تحت محاکمه قرار گیرند و بنا به خواسته اولیای دم که به جز دامادشان که خواهرزاده اکبر خرمدین است در دو قتل دیگر فرزندان این زن و شوهر جنایتکار محسوب می‌شوند به مجازات برسند.

دکتر مهدی صابری گفت: وقتی جنایتی در این حد فجیع اتفاق می‌افتد و باعث آزار جامعه می‌شود، وظیفه ما این است که تعادل روانی فرد را بررسی کنیم نه اینکه حدس بزنیم، بلکه باید درخصوص آن به یقین برسیم و چیزی را که اعلام می‌کنیم باید مطمئن باشیم؛ بنابراین نیاز است که چندین متخصص در این خصوص بحث کنند. در این پرونده اخیر هم از زمانی که معاینه دوم این زوج در پزشکی قانونی انجام شده، چندین جلسه با متخصصان روانپزشکی در این خصوص داشتیم و بحث و تبادل نظر صورت گرفته است، اما، چون کاملا به نتیجه نرسیده‌ایم و مطمئن نیستیم، هنوز نمی‌توانیم به دادگاه نظر دقیق اعلام کنیم.

اعترافات پدر بابک خرمدین به قتل پسرش

وی در ادامه گفت: اخیرا نیز یک سری آزمایش روانی تکمیلی از این زوج گرفته شده و نوبت اول و دوم این آزمایشات در هفته گذشته در یکی از دانشگاه‌های تهران انجام شده و ما منتظر نتایج این آزمایشات هستیم و چنانچه لازم باشد باز هم این آزمایش‌ها را تکرار می‌کنیم، چراکه باید عدالت برقرار شود.

صابری تأکید کرد: نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که این پرونده چه زمانی به نتیجه می‌رسد، اگرچه نکته‌هایی درخصوص این پرونده یافت شده است، اما، چون توافق نظر نداریم و نکاتی وجود دارد که دارای ابهام است، باید برای رفع ابهام صبر کنیم، ممکن است این رفع ابهام زمان بیشتری ببرد، ولی تلاش‌مان را می‌کنیم. ما می‌دانیم که اگر از یک مسئله مدتی بگذرد و زمان شامل حال آن شود، ممکن است تبعاتی به همراه داشته باشد.

آخرین وضعیت پرونده خانواده خرمدین؛ حضور پدر و مادر در قتلگاه فرزندان برای بازسازی صحنه جرم

ما درخصوص اعلام نظر در همه پرونده‌ها باید به یقین برسیم چراکه گاهی اوقات ممکن است، دادگاه صرفا برای اعلام حکم، منتظر نظر پزشکی قانونی باشد بنابراین باید ما در مورد همه پرونده‌ها به یقین برسیم.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس پور
۱۹:۵۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
با توجه به اینکه ولی دم مرحوم فرامرز کس دیگری هست و اونها خواهان قصاص هستند، حکم قصاص قطعی هست،فقط روند بررسی نباید طولانی بشه اگر ثابت بشه قتل رو همین دو نفر انجام دادن،دیگه اما و اگر نداره حکم رو اجرا کنن و البته در قانون قصاص پدری که فرزندکشی میکنه هم تجدید نظر کنن که دیگه کسی پشت قانون قایم نشه و جرم کنه،و اینکه چرا در دوران مدرسه ما آموزش هایی که مهارت زیستن به عنوان یک انسان یک شهروند رو به ما یاد بده نداریم چقدر آموزه های دینی ما مهجورن،چرا روانکاوی نداریم،همه جا پر از فست فودی شده،ولی تغذیه روح و روان اهمیت نداره،باورها و سنتهای درست و خوبمون رو کنار گذاشتیم به بهانه تجدد از انسانیت فاصله گرفتیم،فکر نکنیم که مرگ دلخراش این جوان یک استثنا بود و بعد فراموش بشه و همینطور این اتفاقات تکرار بشه،اگه همه کمی از پیله تنهایی که به دور خودمون پیچیدیم دربیایم و به عزیزان خودمون نگاه کنیم از محبت دریغ نکنیم،حلال و حرام خدا رو نادیده نگیریم،بهتر زندگی خواهیم کرد،حتی با وجود وضع مالی خوب اگه کنار هم آسایش روحی و روانی نداشته باشیم،خوشبخت نیستیم،وقتی خودبین باشیم به خودمون اجازه میدیم هر بلایی سر دیگری بیاریم حتی جگرگوشه خودمون،شیطان در کمین همه انسانهاست و فقط در بندگان خالص خدا نمیتونه رخنه کنه.این جوان حیف شد و دیگه به دنیا برنمیگرده،خب آدم قلبش به درد میاد که همنوعش اینطور از بین بره حالا به هر دلیلی،خدا رحمتش کنه،جوان بود،هنرمند بود،فکر و خلاقیت داشت میتونست خیلی به درد جامعه اش بخوره حداقل در حوزه سواد و فعالیت خودش که موفق بود، هموطن ما که هست،عده بسیاری هم که میشناسن میگن محجوب و وارسته بود،پس برای شادی روحش دعا کنیم،خدا محسنین رو دوست داره،وقتی زنده بود نمیشناختیم که هیچ،ولی الان که به سرنوشتش واقفیم درباره حرمتش مسئولیم نذاریم روحش از ما آزرده بشه،خدا قهرش بگیره،طرف حساب همه ما خداست که بنده هاشو دوست داره و تنها نمیذاره به خصوص کسانی که مورد ظلم واقع بشن.روح بابک خرم دین شاد،آمین.
Iran (Islamic Republic of)
خانم ایراندخت
۱۸:۰۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
خیلی ناراحت کننده است،به خدا واگذار میکنیم خودش جای حق نشسته مطمئن باشید نمیذاره خونش پایمال بشه،اینهمه مردم متاثر شدن و برای شادی روحش دعا میکنن صلوات میفرستن و فاتحه میخونن،کسانی که شاید تا به حال حتی اسم قشنگش رو هم نشنیده بودن،ان شااله که در جوار رحمت خدا، روحش آرام و آسوده باشه و دعای خیر ما بهش برسه،روحش شاد بشه،تا پیش از این بابک خرمدین تاریخی داشتیم اسمش موند حالا هم یه جوون پرپر شده داریم که یادش گرامی،سپردیمش به خدا به قول این دوستان،همینکه هنوز محبت سرمون میشه و به جرم و جنایت واکنش منفی نشون میدیم خداروشکر که دلهامون سنگ نشده،نمیخوام به هیچ چیز بدی درباره این جوون فکرکنم،همینکه جاش پیش خدا خوب باشه برام کافیه،انگار که بچه خودم عزیز خودم.تا میشه خوبی و مهربونی کرد چرا بدی و ظلم؟همه اونایی که میشناسن میگن این بچه مهربون بود،دیگه چرا به بدی و زشتی فکر کنم که قلبم تیره و کدر بشه،حواسم به اعمال خودم باشه که روز حساب و کتاب هم هست،بابک هم خدایی داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
یعنی موقع قتل و موقع بازسازی صحنه قتل مادر یاد اولین لحظه ای که بعد از تولد بابک رو در آغوش گرفت و بوسید نیفتاد؟ یاد اولین بار که دستای کوچولوی اون رو گرفت، وقتی اولین بار گفت مامان! ما که فیلم تقدیر و تشکر این بچه از پدر و مادرش رو دیدیم مدام صداش توی گوش ماست که : مامان! بابا! لطف میکنید بیاید...تصویر در آغوش گرفتن و بوسیدن مامان و باباش جلوی چشم ماست،قلبمون به درد میاد..پدر و مادر حتا جلوی مردم دستی سر این بچه نکشیدن،نبوسیدن،ازش تعریف نکردن بابت قدردانی کردنش،یه تشکر خشک و خالی یه نگاه محبت آمیز نکردن...جایی خوندم بابک گفتگو کرده بود بعد از اومدن از لندن که من بسیار آدم احساسی هستم مخصوصا حس عجیبی به وطنم دارم من آدم زندگی کردن در غربت نبودم...میگن بابک عاشق مادرش بود...خدایا ما رو به اونچه طاقتشو نداریم به خصوص به بچه هامون امتحان و آزمایش نکن.خدا رحمت کنه این بچه رو،شاید سالهای سال میتونست زندگی کنه به آرزوهاش برسه،گفته بود منتظر تمام شدن دوران کرونا هستم برای اکران فیلم و ساختن چند فیلنامه که تازه نوشتم..
Iran (Islamic Republic of)
آ.تهرانی
۱۵:۱۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
خدایا باورم نمیشه کنار کسانی زندگی میکنیم که از چنین جنایتی حمایت میکنن،سه قتل از پیش برنامه ریزی شده،غریبه نه،جگر گوشه،کشتن و بعد سلاخی کردن و تصور اینکه دستت رو نمیشه،اعتراف در ابتدا نه،اما بعد از مجبور شدن به اعتراف پس از پیدا شدن سرنخ جنایت در حمام خانه،نشانه گرفتن احساس و باورها و خط قرمزهای دین و مذهب و اخلاقی اجتماع با بیان انگیزه قتل به خاطر فساد اخلاقی! اگر میگفت به خاطر ارث و میراث یا به خاطر دزدی کردن فرزندم یا هر دلیلی به جز این اتهام کشتم و تکه تکه کردم چه اندازه میتونست ذهن دیگران رو با خودش همراه کنه؟فرض کنیم دلیل موجه و درست،پس چرا اینهمه سال به خودش زجر داده و تحمل کرده،کشتن دیگری به بهانه حفظ آبرو؟! با چه توجیهی و الان کدام آبرو؟خوب اگر خودش رو خلاص میکرد و میکشت که بهتر بود! یک طرف سه جوان مثله شده متهم به بی اخلاقی،یک طرف پدر و مادر به ظاهر دردمند و رنج کشیده و آبرو دار،سه جوان نیستند تا دفاع از حیثیت کنند ولی عده ای هستند از دو مجرم به بهانه شرف و غیرت و حق خواهی دفاع کنند! چون فکر میکنند ناموس و عفت و آبرو فقط مختص زنده هاست! پیکر میت را میتوان با ساتور مثله کرد و روح و آبرو و ناموس او را هم سلاخی کرد،خیلی طبیعی و درست و موجه هست!!!پس به قول عده ای میشه خودتون شخصا محکوم کنید،بعد به فجیع ترین شکل قصاص و معدوم کنید!!!این حق رو چه کسی داده؟! اونایی که حق میدن به جنایتکار واقعا خدا رو یعنی نادیده میگیرن؟! اگر راست میگن و حق داشتن بکشن و مثله کنن چرا پس عذاب وجدان ندارن و افتخار هم میکنن؟ این کجاش سلامت روح و روان و عقل رو نشون میده؟مگه جنگ با کفار بوده؟ واقعا متاسفم برای کسی که فکر کنه جای خدا می شه تصمیم گرفت.اگر اینطور بود پس دین و حکم و شرع و قانون جاش کجاست که شما دستبوس یک قاتل هستی و دوست داری آزاد بشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
خیلی بد بود.....
حال دلم رو خراب کرد
فقط خدا عاقبت همه رو بخیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
کنکوره کنکور ، بدبخت شدیم رفت
۱۳:۴۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
فکر کن اگه پشت فرمون باشی و با یکی مثل مامان و بابای بابک تصادف کنی
من که الفرارررررررر
اصلا اون هم مقصر باشه میگم حلالت ، فقط میزنم به چاک
والا
کسی که بچشو میترکونه دیگه ما که عددی نیستیم
ملت عزیز ، از این بعد سعی کنید با هیچ کس درگیر نشید
ممکنه یک مامان بابای بابک که هنوز کشف نشده اند وجود داشته باشند
البته امیدوارم که دیگه وجود نداشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
حضرت عباسی زودتر اعدامشون کنید که دیگه این اتفاقات صورت نگیره
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۰۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
آدم وقتی کامنت و نظر اونایی که میگن،پدر و مادرش با غیرت هستند و باید آزاد بشن و کار خوبی کردن،میخونه یاد این میفته که خدا به بنی آدم گفت شیطان دشمن آشکار شماست.بنابراین ناخوداگاه سوره فلق و ناس رو میخونه! چون شیطان نفس ادم رو به بدی وا میداره و اعمال او رو براش آراسته میکنه و خوب جلوه میده،کسی که روحش رو تسلیم شیطان کنه میتونه چنین جرمی مرتکب بشه و کسی که با این جرم موافقه،داره همون راه رو کورکورانه میره راهی که به جهنم ختم میشه،هیچکس حق نداره جان بشری رو بیگناه بگیره،خدا مالک همه آسمونها و زمین و هر اونچه خلق کرده هست.از شر شیطان و کسانی که فکر شیطانی دارن پناه بر خدا میبریم.بهتره به خودتون بیاین و با تهمت زدن به دیگران و مقدس نمایی کردن مثل قاتل ها چهره انسانیت و اخلاق و دین رو مخدوش نکنید.امیدوارم روح این جوان در پناه خداوند قرین رحمت باشه.
Iran (Islamic Republic of)
سید ابراهیمی
۱۵:۴۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
انشاالله که روحش پیش خدا آروم باشه،ما که بدی از این بچه ندیدیم،تحصیلکرده و با معلومات بود،محجوب بود و مهربون،در حرفه خودش بسیار صاحب ذوق و حرف برای گفتن داشت در تدریس کردن سینمای واقعی( و نه مبتذل و سطحی) بی نظیر بود،سینماگری که تعهد به اخلاق و هنر و انسانیت داشت لطفا به آرشیو مصاحبه های ایشون مراجعه کنید تا گوشه ای از شخصیت و خط فکری و نگرش ایشون به جهان و وطن و خانواده رو ببینید، در رفتار و کلام متانت داشت، بی اخلاقی که نسبت میدهند در او وجود نداشت،برای شادی روح او دعا کنید و از قضاوت بیجا دوری کنید،چون فقط خدا از ذات و درون هر کدام از ما خبر داره.خدا نمیذاره خون بابک ناحق بشه.چون خدا خودش جای حق نشسته،پس تهمت نزنید،فرضا حتا اگر حرف دو متهم ثابت بشه باز هم بابک نیست که از خودش دفاع کنه،چطوره که هر کدوم از ما وقتی خطا و گناهی ازمون سرمیزنه به هر دستاویزی چنگ میزنیم که یا
انکار و کتمان کنیم یا پنهان یا توبه و انابه،کسی که خودش در برابر خدای قهار عاجزه چطور اجازه میده بنده ی او رو بی حرمت کنه؟مخصوصا که نباشه برای اعاده حیثیت خودش،به گفتار مولا امام حسین ع: شما را برحذر میدارم از ستم کردن به آنکه جز " خدا" هیچکس را ندارد! الان بابک فقط خدا رو داره پس اگه ظلمی بدتر اونچه بر جسمش روا شد،به روح و آبرو و حرمتش کنید،با خدا طرف هستید،همین.خدایا از شر شیطانها پناه بر تو.بابک جان روحت شاد،افسوس که نام زیبای تو اینطور دوباره در تاریخ این سرزمین ماند،کاش برای هنرت تو رو میدیدن و تحسین میکردن،صد حیف...
Iran (Islamic Republic of)
ف.م
۱۲:۵۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
پدر گفته سالهای زیادی کتاب خونده و راننده تاکسی هست پس خیلی خوب افکار عمومی و ذائقه فکری و عقیدتی مردم رو میشناسه و خیلی زیرکانه و هوشمندانه میتونه برای همراه کردن افکار عمومی با خودش و توجیه جنایتش،دلیلی برای قتل بیاره که در همون نظر اول،افراد به " ظاهر" مقید و معتقد رو با خودش همسو کنه،غرور او باعث این فرافکنی میشه چون از جهل عده ای بیشمار،آگاهه،به گفته پلیس در ابتدا اعتراف نکرده وقتی شواهد قتل بابک در منزل پیدا شد،نتونست در برابر پلیس مقاومت کنه و دو روز بعد هم به دو قتل دیگه اعتراف کرد،مغرور از اینکه هرگز گیر نمیفته بود وقتی دستش رو شد،چه بهانه ای بهتر از برچسب بی اخلاقی زدن به این جوان که اتفاقا مشهور به چنین معضلات اخلاقی نبوده،میتونه او رو تسلا بده،خودشیفتگی او خیلی روشنه،هر کس عمل این فرد رو موجه میدونه از دید اخلاقی و انسانی و روح و روان باید به سلامتش شک کرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
پیرمرده ببینید چه خط کشی موهاش را شونه زده انگار کارمند ادارس
Iran (Islamic Republic of)
زینب سادات موسوی
۱۲:۳۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
کسانی که با دو متهم همراهی و همذات پنداری میکنن به بهانه غیرت! چقدر بابک رو میشناسن؟چه اندازه دلایل مستند و مستند دارن که بتونن برن دادگاه و طبق آیات نخستین سوره مبارکه نور،بویژه آیه ۸،علیه مرحوم بابک خرمدین ۴ بار شهادت بدن و بار پنجم بگن لعنت خدا بر من اگر از دروغگویان باشم.اگر تا این اندازه مطمئن هستید پس چرا معطل میکنید برید به روشن شدن ابهامات پرونده کمک کنید،نه اینکه با افکار جنایت پسند خودتون،سمپاشی کنید،اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید،اگر وجدان ندارید دست کم سکوت کنید،چطور ممکنه انسانی آگاه باشه و از خدای خودش و خدای بابک نترسه و تهمت بزنه و نسبت ناروا بده به کسی که نیست از خودش دفاع کنه،کسی که هرگز با او حتا همکلام نشده و ندیده و نمیشناسه! اگر به افکار خودتون و صدق گفته های خودتون باور راسخ و ایمان قلبی دارید ناشناس کامنت نذارید!خودتون رو معرفی کنید تا دیگران و صد البته اطرافیان بینوای شما،بشناسند و بدونند با چه کسی روزگارشون رو سپری میکنند!راستی اگر شهادت شما ثابت هم بشه که درسته،باز هم قانون شرع این اجازه رو به احدی،حتا پدر و مادر نمیداد که بکشن و بعد سلاخی کنن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
دروغ بزرگ تاریخ ایران...
قطعا دروغ است همه اراجیفی که سر هم میبافید همه دروغ است...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
زنده نگه داشتن این طور بشری ک 3نفر از عزیزان خود را قطه قطه کند جایز نیست چه روانی باشد یا نباشد
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۱۰:۴۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
در اینکه جنایتی در کمال خونسردی رخ داده،هیچ شکی نیست،دل هر انسانی به درد میاد،کسانی که حمایت از قاتل میکنن،بویی از انسانیت نبردن،چون مثله کردنیک جسد و بعد اظهار پشیمانی نکردن و افتخار به قتل کردن به هر دلیلی،رفتار یک آدمیزاد نرمال نیست،اگر این جنایت از طرف کسانی رخ بده که فرد بیشترین تعلق خاطر و وابستگی و نسبت خونی رو با اونها داره،واقعا دردناکه،باورش سخته کسانی پیدا بشن که با جنایتکار همدردی کنن،خب معلومه که چه تفکری دارن!! صحبت از جنایت بر پیکر روح و آبروی یک جوان ایرانی هست،اگر در ابتدای امر که انگیزه و دلیل قتل هنوز برای پلیس و مسعول قضایی پرونده مشخص نبود،ادعای دو متهم مبنی بر بی اخلاقی مرحوم،این قدر به راحتی در اختیار رسانه ها قرار نمیگرفت،شاهد این قضاوتهای ناروا نبودیم،در دین ما رفتار با اسیر جنگی هم قانون دارد،مثله کردن حیوانات هم نکوهیده است،پس یا دین ندارید و یا انسان نیستید،پدر و مادری فرزند خود را مثله کردند،کسانی با همین تفکر روح و آبروی جوان را سلاخی نمودند،گویا برای ایشان،جان آدمیزاد بها ندارد،آبروی دیگری بی ارزش است،هتک حرمت و آبروی میت از نظر آنها رواست! از هر منظر که نگاه کنی،بویی از شرافت نبرده اند.
Germany
خ
۰۹:۵۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
انگار ساختگیه اگه بابک فقط پنجاه کیلو وزن داشت پدرش به. این راحتی و سبکی قادر به جابجایی اون نبود انگار اون ساک کوچیکه خالیه دومی حداکثر ده تا پانزده کیلو وزن داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
ولش کن شما درگیر وزن جسد نشو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
این کل جسد نیست سر شانه و دوتا دست و یه پاس بقیه جای دیگس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
پدر بابک از بهترین افسران در دوره جنگ تحمیلی است و بیشترین عملیات برون مرزی موفقیت آمیز انجام داده و دوبار مجروح شده و جانباز هستند باید این چنین افرادی از سوی یگان ها خدمتی خود به مانند خلبانان تا مراحلی از زندگی تحت نظر و روان پزشکی می‌بودند که به این مسیر وحشتناک ختم نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
هنوزم باورم نمیشه پدر و مادر آدم بچشون رو این مدلی بکشن.متاسفم براشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
اگر بابک وپدرش باهم درگیر میشدن ودر حین درگیری بابک میمرد جای فکروتحقیق بیشتر داشت که مقصر کدومش بوده اما اینجا بحس طوری رقم خورده این که به ناحق ودرکمال نامردی فرزند را مسموم کنی وبعد بکشی وبعد مثله کنی سوال من اینه چرا در محاکمه این دوجانی تردیددارین همه چیز روشن وواضح هست که ازعمد فرزندانشان راکشتن چرا به این جانیها فرصت بیشتر برا نفس کشیدن میدین خدای بابک شاهد وناظراعمال هست فقط اعدام در ملع عام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
شاید میخوان ببینن کسی دیگه ای هم این کشته یا نه و واسه همین صبر کردن چون این که به راحتی بچه های خودشا کشته بعید نیست کسی دیگه را هم کشته باشه
Canada
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
بدسرشت بودند دیگه چی چی روانی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
لطفا سریع تر این پرونده رو ببندید
و این پدر با غیرت و باشرم و حیا رو آزاد کنید
الحق که امثال ایشون یک پدر نمونه هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
شما خودتم پیش ی دکتر برو ب نظرم....بچه ک نداری انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
تو هم بیمار هستی !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
خدا به اطرافیانت رحم کنه.
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی هموطن بابک خرم دین
۱۰:۲۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
اگر به چیزی که میگی خیلی اعتقاد داری و البته مدرک موثق هم داری به جای این حرف ها ،تشریف ببر اداره آگاهی،و گرنه،با تهمت زدن به کسی که نیست از خودش دفاع کنه،بار گناهان خودت رو سنگین تر نکن،نمونه شما زیادن که بعد از خبر این جنایت،دم از غیرت زدن و حمایت از کسی کردن که جای خدا محکوم و قصاص کرده،هیچ کجای قرآن و احکام شرع و نه هیچ قانون انسانی،برای هیچ گناهی حکم اینطور به قتل رسوندن و سپس جنایت بر میت کردن یعنی مثله کردن،نداریم.همانطور که همه بهت گفتن،به روانپزشک هم مراجعه کنی،به جامعه لطف کردی،گر بابک خرم دین رو از نزدیک ندیدی و نمیشناسی،بذار بهت بگم که آه مظلوم خیلی دامن گیره.
Iran (Islamic Republic of)
علوی
۱۰:۵۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
کسی که به قتل انسانی که نمیشناسه و ندیده تا به حال او رو راضی باشه،قطعا خودش مشکل روح و روان داره،به پزشک مراجعه کن،خدایا بابک خرم دین فرزند این سرزمین بود،امانت دار خوبی نبودیم،بابک رو به بزرگی و رحمت و آبروی خودت که هرگز کسی نمیتونه خدشه دار کنه،سپردیم،پیش تو جای بهتری از زمینِ ما آدمهاست.روح بابک خرم دین شاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
بیچاره خونواده و اطرافیان تو
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی هموطن بابک خرم دین
۱۳:۳۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
شمایی که میگی پدر با غیرت و شرم و حیا، جوری نشه بگی ما ۳ تا رو کجا میبرن فردای قیامت! شما غیرتت رو بذار وقتی که نفست داره با شیطان جدل میکنه سر به بدی سوق دادنت،شرمت رو جایی خرج کن که داری با شیطان میجنگی سر گناه کردن و نکردن،حیا وقتی داشته باش که در محضر خدا به چیزی که آگاهی نداری دامن میزنی و با تهمت زدن به دیگری یادت میره که دو تا بالِ فرشته به پشتت نچسبیده و معصوم نیستی، بذار جایی نمونه باشی که ظلم نمیکنی و حق الله و حق النفس و صد البته حق الناس که خیلی برای خدا مهمه،به گردنت نباشه،انصاف هم خوب چیزیه.کسی که از جنایت و ظلمی حمایت کنه انگار که خودش انجام داده،چون باعث میشه با فکرهای زشت و ناپسندش،انسانیت و همنوع دوستی و اخلاق و محبت و هرچه کرامت انسانی هست بین آدمها کمرنگ بشه،بی تفاوتی به ظلم و قساوت و بدبینی و هتاکی به مومن که آبروش برای خدا بسیار اهمیت داره ، رواج پیدا کنه،معاذ الله مگه بر مسند قضاوت الهی نشستی؟!کجای دین و اخلاق اونچه میپسندی تایید کرده؟ چرا ذهن مردم رو خراب میکنی؟ چی عاید تو میشه؟ به قول حافظ لابد: خرقه پوشیِ من از غایتِ دینداری نیست / جامه ای بر سرِ صد عیبِ نهان میپوشم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
مانمیدونیم گنهکارکی بوده ولی اینو خوب میدونیم قانون زیرپاگذاشتن این کجاش غیرته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
حرف نا مربوط نزن،کشتن کسی و مثله کردنش انقدر برای تو جا افتاده و طبیعیه که دوست داری مجرم آزاد بشه؟! با چه منطقی میشه آدم پاره تن خودشو با تصمیم قبلی و برنامه ریزی دقیق بیهوش کنه و ... خدایا پناه بر خودت که عده ای راضی به کشتار هستن!یک لحظه ساعتها وقت گذاشتن برای قطعه قطعه کردن بچه ای که تا چند ساعت پیش صدات زده پدر! مادر! پیش چشم بیار..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
آخرش میگن پدرو مادر از نظر روانی و کهولت سن مشکل داشتنو آزاد میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
آخرین اخبار