انتخابات شوراها؛

از مناظره های زنده فضای مجازی نامزدهای انتخابات در نهاوند تا تونل شادی انتخاباتی تشکل های دانشجویی در خیابان های همدان

درآستانه انتخابات بازار تریبون‌های آزاد، مناظره‌های نامزد‌های انتخابات شورای شهر و تبلیغات چهره به چهره در مناطق مختلف استان همدان داغ شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  درآستانه انتخابات بیست و هشتم خرداد بازار تریبون‌های آزاد، مناظره‌های نامزد‌های انتخابات شورای شهر و تبلیغات چهره به چهره در مناطق مختلف استان همدان داغ شده است.

تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراها در نهاوند به اوج رسید

شهرستان نهاوند با تبلیغات شوراهای شهر کاملا وارد مرحله حساس رقابتی وانتخاباتی شده است.

در چند روز اخیر تبلیغات نامزدهای شورای شهرنهاوند شدت یافته است به طوری که تمام نقاط مختلف شهر پر از بنر، پوستر، کارت تبلیغی، نشریات تبلیغاتی و ستاد شده است. در فضای مجازی هم دو تلویزیون شهری و فضای مجازی پر از تبلیغات شده است .

امسال پای فیلم سازان جوان هم به نهاوند باز شده و همراه مردم و داوطلبان به برگزاری مناظره و تریبون آزاد می پردازند به طوری که  دیروزنخستین  تریبون آزاد در میدان مرکزی شهرنهاوند برگزار شد و مناظره زنده مجازی با حضور ۶ نامزد انتخابات شورای شهر برگزارشد.

یکی از نامزدهای انتخابات از لباس های متحدالشکل برای دختران و پسران جوان استفاده کرده است و در خیابان‌ها به دیدار مغازه دارها و کسبه می روند و بامردم خیابان‌ها  خوش وبش می‌کنند.

تونل شادی تشکل های دانشجویی در خیابان های همدان

در روزهای تبلیغات انتخاباتی تشکل های دانشگاه آزاد همدان به صورت خودجوش به خیابان ها آمدند.

 دانشجویان و جوانان همدانی حوالی ساعت ۲۲ دیشب به خیابان های مجاور بوستان مردم شهر همدان آمدند و با ایجاد فضایی شاد و پر نشاط همراه با موسیقی های حماسی لبخند را به صورت مردم آوردند.

با اهدای بادکنک و پرچم ها و دستبندهای رنگین توجه اقشار مختلف جامعه را به خود جلب کردند و خودروها به همراه اشخاص حاضر در پیاده رو با توقف و همراهی در این شادی یک فضای خاص را پیش از انتخابات ۱۴۰۰ فراهم کردند.

تفاوتی نداشت که اشخاص چه عقیده ای در ذهن دارند،آن ها در شادی دانشجویان و جوانان همراه شدند و با آغوش باز در این جشن مختصر شرکت کردند تا به آینده امیدوار باشند و این موضوع نشان داد مردم ایران با وجود هر عقیده و یا گرایشی در شادی ها و سختی ها با یکدیگر هم‌سو هستند.

نهایی شدن رقابت انتخاباتی بین ۵۱۹ نامزد انتخابات شوراهای شهر و روستا در رزن

فرماندار شهرستان رزن گفت: شمار نامزد‌های انتخاباتی در شهرستان رزن با انصراف ۱۴ نامزد انتخاباتی و رد صلاحیتشدن ۱۹ نفر در روستا‌ها به ۴۸۷ نفر و در شهر رزن به ۲۰ نفر و در شهر دمق به ۱۲ نفر رسید.

او با بیان اینکه شور انتخابات با تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌ها در این شهرستان بیشتر شده است، افزود: با انصراف نامزد‌های انتخاباتی و ردصلاحیت آن‌ها امسال انتخابات شورا‌ها در ۳ روستای شهرستان از حد نصاب کمتر شده است و در آن‌ها انتخابات  شورای روستا برگزار نمی‌شود.

فرماندار رزن با بیان اینکه  ۶۱ هزارو ۵۰ نفر در این شهرستان  واجد شرایط برای رای دادن  هستند، گفت: ازاین افراد ۳۰ هزار و ۹۰۲ نفر را آقایان و ۳۰ هزار و ۱۵۰ نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

سلامتی بابیان اینکه تنها یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان ستاد انتخاباتی زده است، اظهار داشت: مردم شهرستان در  روز ۲۸ خرداد با حضوری پرشور آرای خود را در ۸۶ صندوق می‌اندازند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
هم مشارکت بالا و هم انتخاب اصلح در این انتخابات بسیار مهم است
آخرین اخبار