اولویت برگزاری انتخابات سلامت و امنیت آن است

فرماندار بویراحمد گفت: هدف اصلی این است که انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در این شهرستان، سالم و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مجید احمدی فرماندار بویراحمد گفت: دو اصل بی طرفی و رعایت اخلاق در انتخابات مد نظر  قرار گیرد و نگاه به گونه ای باشد که حقی ناحق نشود.

احمدی افزود: مجریان انتخابات و ناظران آن باید در چارچوب قانون اقدام کنند و بی طرفی نسبت به نامزدهای انتخابات در دستور کارشان باشد.

او تصریح کرد: چنانچه مدیری در برگزاری انتخابات همکاری لازم را نداشته باشد به دادستانی معرفی خواهد شد.

احمدی ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا، مهم‌ترین موضوع در برگزاری انتخابات امنیت و سلامت آن است.

فرماندار بویراحمد با اشاره به عدم‌ حضور برخی از مدیران در شورای اداری، تاکید کرد: برخی مدیران جلسات را جدی نمی ‌گیرند و به مصوبات جلسات بی اعتنا هستند.

احمدی عنوان کرد: مدیران موظف اند تمام امکانات مورد نیاز برگزاری انتخابات را در اختیار هیئت اجرایی و نظارت قرار دهند زیرا که این امکانات متعلق به بیت المال است و در این راستا هیچ گونه سهل انگاری و کوتاهی پذیرفته نمی‌ شود.

حجت الاسلام قدرت الله خرم روز رئیس دفتر نظارت بر انتخابات  شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در این برهه دشمن برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را به کار گرفته است که صف های طولانی انتخابات های ایران را کم رنگ جلوه دهد.

خرم روز افزود: باید حضور حداکثری مردم در انتخابات دغدغه همه ما باشد و تمامی زمینه های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن در استان فراهم شود.

او تاکید کرد: مدیران نباید امکانات دولتی را به نفع نامزد خاصی سوق دهند و برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری همکاری لازم را با هیات ستاد انتخابات داشته باشند.

خرم روز عنوان کرد: روز انتخابات باید تمامی امکانات دستگاه های اجرایی در اخبار ستاد اجرایی انتخابات باشد و هیچ کمبودی در این رابطه وجود نداشته باشد و مدیرانی که سبب چالش، نقص و کوتاهی در امر برگزاری انتخابات شوند به جد با آن ها برخورد خواهد شد.

انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان با سراسر کشور ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.