مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: دهه کرامت بهترین فرصت برای نشر آموزه‌های دینی با زبان هنر است.

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان همدان گفت: در ایام پر برکت دهه کرامت که از ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و با ولادت امام رضا (ع) خاتمه می‌یابد به راحتی می‌توان حال و هوای معنوی و عطر دل‌انگیز امام رضا (ع) را استشمام کرد.

او  با اشاره به ضرورت بهره گیری از سیره ائمه اطهار (ع) در زندگی فردی و اجتماعی تأکید کرد و گفت: این دهه فرصت مناسبی برای تقویت سه ویژگی معرفت و شناخت ائمه اطهار (ع)، تقویت محبت و تمرین کریم بودن است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان همدان با بیان اینکه جشن‌های دهه کرامت باید با معرفت بخشی و افزایش محبت و بصیرت دینی همراه باشد تصریح کرد: عموم جامعه باید در این دهه با الگو گرفتن از سیره ائمه اطهار (ع) در راستای رشد و تعالی فرهنگ غنی اسلامی تلاش بیشتری کنند.

احسانی با اشاره به اینکه باید در زمینه اشاعه فرهنگ اهل بیت (ع)، گام برداریم گفت: ولادت حضرت معصومه (س)، گرامیداشت حضرت شاهچراغ (ع) و در پایان این دهه، میلاد سراسر نور حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، دهه‌ای پر عظمت است که جایگاه مغتنمی دارد و باید این جایگاه را غنیمت دانست.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.