فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۹ تن گوشت مرغ قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق فرآورده‌های گوشتی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با انجام بررسی‌های تخصصی و اقدامات اطلاعاتی از انتقال ۲ محموله گوشت مرغ قاچاق از محور سرچم به استان‌های مرکزی کشور اطمینان حاصل و با هماهنگی قضائی پوشش انتظامی این محور را با تشکیل اکیپ‌های عملیاتی انجام دادند.

او افزود: به هنگام کنترل خودرو‌های عبوری و در یک عملیات منسجم پلیسی، خودرو‌های حامل گوشت مرغ قاچاق شناسایی و توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۹ تن گوشت مرغ در بازرسی از خودرو‌ها خبر داد و گفت: ارزش کشفیات به دست آمده در این عملیات بنا به نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال اعلام شده است.

سردار حسینی با اشاره به توقیف یک دستگاه کامیونت جک که به صورت اسکورت توسط قاچاقچیان استفاده می‌شد؛ تصریح کرد: در رابطه با کشفیات به دست آمده ۳ نفر دستگیر و هر سه خودرو به پارکینگ انتقال داده شدند.

او بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته محموله گوشت مرغ به کشتارگاه اردبیل انتقال یافت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.