توزیع بیش از ۸ هزار بسته معیشتی و غذای گرم بین مددجویان زلزله‌زده گرمه و جاجرم

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع هشت هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و غذای گرم بین خانوار‌های مددجوی آسیب‌دیده از زلزله در شهرستان‌های گرمه و جاجرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات آسیب دیدگان از زلزله گفت: تاکنون ۸۱۰ بسته معیشتی شامل اقلام خوراکی به ارزش ۲۸۳ میلیون تومان بین خانوار‌های آسیب‌دیده از زلزله توزیع‌شده است.


بیشتر بخوانید 


او ادامه داد: همچنین با همکاری مراکز نیکوکاری هفت هزار پرس غذای گرم نیز به ارزش ۱۸۷ میلیون تومان بین این خانوار‌ها توزیع‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته نیز افزود : توزیع ۳۰ بسته فرهنگی و آموزشی به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان از سایر این اقدامات است.

او همچنین به اعزام مشاوران این نهاد به مناطق زلزله‌زده اشاره و گفت : تاکنون به ۴۰ خانوار که ازلحاظ روحی آسیب شدید دیده بودند مشاوره ارائه‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی میزان خسارت وارده به مسکن مددجویان را بیش از دو میلیارد و ۸۴۷ میلیون تومان اعلام و یادآور شد: تاکنون جلسات مختلفی با نهاد‌های مرتبط ازجمله بنیاد مسکن و بنیاد علوی در جهت احداث مسکن آسیب دیدگان برگزارشده است.

الهی راد بابیان اینکه در مرحله اول، واحد‌های مسکونی که کمتر آسیب‌دیده تعمیر می‌شوند، شمار واحد‌های آسیب‌دیده مددجویان مناطق زلزله‌زده استان را ۱۵۴ مورد دانست و گفت: از مجموع واحد‌های آسیب‌دیده بیش از ۸۶ واحد مسکونی مربوط به شهرستان جاجرم است و مابقی مربوط به شهرستان گرمه است.


انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.