۱۵ طرح کشاورزی در مهاباد به بهره برداری می‌رسد

مدیر جهادکشاورزی مهاباد گفت: ۱۵ طرح با اعتبار یک میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان در حوزه کشاورزی در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

جعفر ایمانیان مدیر جهادکشاورزی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، ۱۵ طرح در حوزه کشاورزی مهاباد به بهره برداری می‌رسد که در مجموع برای این طرح‌ها یک میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

ایمانیان با بیان اینکه این طرح‌ها شامل ۱۴ طرح آبیاری تحت فشار و یک طرح سایه بان باغی بوده، افزود: با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۶ خانوار اشتغال زایی می‌شود.

او اضافه کرد: از مجموع هزینه‌های صرف شده، ۱۸۰ میلیون تومان برای سایه بان باغی و ۴۵۴ میلیون تومان برای طرح‌های آبیاری تحت فشار بوده است.

این مقام مسئول هدف از ایجاد سایه بان باغی را جلوگیری از آفتاب سوختگی میوه سیب و کاهش مصرف آب در باغ‌ها با پایه رویشی اعلام کرد.

مدیر جهادکشاورزی مهاباد عنوان کرد: هفته جهاد کشاورزی فرصت مناسبی برای بیان موفقیت‌ها و دستاورد‌های بخش کشاورزی که در سایه زحمات و تلاش بهره برداران، مجموعه کارکنان جهاد کشاورزی و عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در جهت تامین امنیت غذایی و خودکفایی محقق شده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.