حمل بیماران کرونایی با کامیون!

راننده‌ای که اقدام به حمل ۴۸ بیمار کرونایی با کامیون کرده بود توسط پلیس بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس مالزی راننده کامیونی که اقدام به حمل ۴۸ بیمار کرونایی با خودروی خود کرده بود را بازداشت کرد. این افراد کارگران خارجی بودند که تست کرونا آن‌ها مثبت اعلام شده بود. «آدزلی ابو شاه»، رئیس پلیس محلی در منطقه «کوالا مودا» گفت که پلیس پس از اینکه در ساعت ۵ بعدازظهر در جریان این اتفاق قرار گرفت بلافاصله این راننده خاطی را شناسایی و بازداشت کرد.

در بیانیه پلیس محلی مالزی آمده است: «این کامیون در راه بازگشت از کوالا مودا (مرکز بهداشت منطقه‌ای) به خوابگاه کارخانه پرورش مرغ در «سانگای لالانگ» بود. ما حین بازرسی ۴۸ فرد کووید مثبت را که دارای دستبند قرنطینه بودند در کامیون یافتیم.»


بیشتر بخوانید


بنا به گفته این مقام پلیس، رئیس کارخانه با کرایه این کامیون قرار بود ۱۳۵ کارگر خارجی را که ابتلای آن‌ها به کرونا مثبت اعلام شده بود از مرگ بهداشت محلی به کارخانه بازگرداند. این کامیون در حالی که ۴۸ کارگر سوار آن بودند برای سومین بار از مرکز بهداشت در حال انتقال کارگران به خوابگاه کارخانه بود.

 بیماران کرونا

تصاویری از این کامیون در حالی که کارگران خارجی با دستبند صورتی در داخل آن حضور داشتند در فیس‌بوک منتشر شد. پلیس این راننده ۵۱ خاطی را بازداشت و طبق قانون با او برخورد شد. همچنین بنا به اعلام پلیس پرونده‌ای برای مدیر ۴۳ ساله این کارخانه که با اقدام خود سلامت عمومی را در معرض خطر قرار داده تشکیل شده است.

راننده کامیون!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.