کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت:در توزیع ثروت همیشه حق مناطق محروم ضایع شده است، زمان این رسیده که چرخه تمرکزی پایان یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم غلامان با اشاره به زمان کم تبلیغات بدلیل دیر اعلام کردن و برنامه‌های تلویزیونی و امکان محدود سفر‌های استانی، گفت:من فقط سه روز فرصت تبلیغات استانی داشتم که یک روز سیستان و بلوچستان، روز دوم روانسر در مرز غربی و روز سوم هم به خراسان شمالی آمدم.

قاضی زاده افزود: در توزیع ثروت همیشه حق مناطق محروم ضایع شده است زمان این رسیده که چرخه تمرکزی پایان یابد و تمام شهرستان‌ها باید پایتخت منطقه خود باشد و شهرستان‌ها مستقل شوند.


بیشتر بخوانید


کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد:مساله امروز کشور مساله غیرت است که باید در مسولین کشور باشد برای خدمت به مردم چراکه مردم ۴۲ سال است پای انقلاب ایستاده‌اند؛ زمان آن رسیده که مسولین از پشت میز و شیشه ماشین مردم را نبینند، شهرستان‌ها را بخشی از تهران نبینند دولت جمهوری اسلامی متعلق به تمام شهرها، مذاهب، اقوام و سنین است زمانی میتوان گفت رشد کشور اتفاق افتاده که همه شهر‌ها رشد کنند نه اینکه جوانان مجبور به مهاجرت شوند.

در توزیع ثروت همیشه حق مناطق محروم ضایع شده است

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: اینکه در استان خراسان شمالی با این همه امکانات و ظرفیت معادن و مراتع، جوانان مهاجرت می‌کنند برای یک کار ساده باعث خجالت است.

عدالت مهمترین مساله کشور است

او مهمترین مساله کشور را عدالت خواند و گفت: دولت نباید تبدیل به بنگاه خیریه شود، ولی رویه باید اصلاح شود، ایجاد مناطق آزاد، بنگاه‌های کوچک، مسکن در این ۴۰ سال انجام شده، ولی مشکلات مزمن شده چرا که نهاد ثروت با ایجاد تورم مردم فرودست را فقیر‌تر می کند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت:۶۷ درصد وام‌های بانکی فقط به تهران داده می‌شود و جز ۵ استان برخوردار فقط ۲۰ درصد تسهیلات به باقی استان‌ها داده می‌شود و این اتفاق مهاجرت را تمدید می‌کند.

در توزیع ثروت همیشه حق مناطق محروم ضایع شده است

قاضی‌زاده هاشمی افزود:روند و چرخه باید تغییر پیدا کند که روند مهاجرت معکوس شود تعریف سرمایه‌گذاری مشخص برای تمام شهرستان‌های کشور موتور پیشران تعیین شده خصوصا مناطق محروم که مردم شهرستان نظارت کنند.

جوانان باید به صحنه بیایند

او  افزود:دولت سلام، دولت مردم با پیشتازی جوانان است، جوانانی که غیرت دارند؛ما مشکلات زیادی داریم و وقت نداریم باید جوانان به صحنه بیایند و ان تنصرا... تنصرکم

کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد:خدمت برادران ترکمن و اهل سنت عرض ارادت میکنم مردمی که مظلوم واقع شدند و متاسفانه برخی دشمنان نمیگذارند مشکلات حل شوند؛ دولت سلام دولت همه است و برای همه اقدام مذاهب برنامه داریم.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: کافی است به مردم اختیار و اعتماد بدیم نه اینکه یک عده درمرکز تصمیم گیری کنند؛ دولت سلام، سلام به مردم است، چون راه‌حل تمام مسایل را مردم می‌داند امام (ره) کشور را مردم سپرد و درشرایط منافقین و جنگ و تحریم کشور اداره شد و زمانی که مردم را کنار زدیم به این وضعیت دچار شدیم.

در توزیع ثروت همیشه حق مناطق محروم ضایع شده است

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.