سرهنگ پورامینایی گفت: عامل نزاع و قتل یک نوجوان ۱۴ ساله در حین فرار در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ فرمانده انتظامی شهرستان کرمان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ساعت ۱۸ و ۲۳ دقیقه ۲۳ خردادماه امسال در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری در یکی از  پارک های  شهر کرمان، عوامل گشت کلانتری ۱۱ در محل حاضر شدند که در بررسی اولیه مشخص شد، جوانی ۲۵ ساله در این درگیری اقدام به مجروح کردن یک نوجوان ۱۴ ساله با چاقو کرده و از محل متواری شده است.

او با بیان اینکه ماموران پلیس موفق شدند، عامل اصلی این نزاع را حین فرار دستگیر کنند، افزود: متاسفانه این نوجوان صبح روز بعد به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

سرهنگ پورامینایی با اشاره به بررسی علل وقوع این حادثه  از سوی کارشناسان پلیس بیان کرد: نیروی انتظامی با اقتدار و صلابت در مقابل افراد قانون شکن و مخلان امنیت جامعه ایستاده است و با این گونه افراد برابر قانون برخورد خواهد کرد.

او از شهروندان گرامی درخواست کرد: با افزایش سعه صدر در چنین مواقعی و دعوت افراد به آرامش، از وقوع درگیری و اخلال در نظم عمومی و بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار