حجت‌الاسلام رضایی گفت: سال‌هاست که دشمنان به حضور مردم پای صندوق‌های رای، راهپیمایی‌ها و مناسبت‌ها که به نحوی مردم می‌خواهند از آن طریق پشتیبانی خود را از نظام نشان دهند چشم طمع دوخته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جشن باشکوه دهه کرامت و همایش رای اولی‌ها با حضور امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس، حجت الاسلام رضایی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در منطقه فارس و جمعی از کارکنان و خانواده‌های کارکنان یگان‌های ارتش در منطقه فارس در باغ موزه عفیف آباد شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضایی ارشد روحانیون ارتش در منطقه فارس در این همایش بیان داشت: سالهاست که دشمنان ما به آن زمان و آن مکانی که حضور مردم پای صندوق‌های رای، حضور در راهپیمایی ها، مناسبت‌ها و مراسماتی که به نحوی مردم می‌خواهند از آن طریق پشتیبانی خود را از نظام نشان دهند چشم طمع دوخته اند و برای کمرنگ جلوه دادن مشارکت مردم همواره برنامه ریزی و تلاش می‌کنند، اما هر بارشکست مفتضحانه تری از این ملت خورده اند.

او افزود: ملت بزرگ ما و خصوصا جوانان رای اولی قطعاً در انتخابات مهم امسال ثابت خواهند کرد که دست از آرمان‌های مقدس این نظام نکشیده و با غیرت و تعصب پای خاک و دین و مقدسات خود می‌ایستند و نشان خواهند داد که مشارکت حداکثری و انتخاب فردی اصلح که بتواند سرچشمه‌های فساد را خشکانده و بدون محابا و ملاحظه کاری با فساد مقابله کند تنها راه علاج مشکلات کشور است.

دشمنان به انتخابات چشم طمع دوخته‌اند

امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس نیز در حاشیه این همایش خاطر نشان کرد: هر کس که به آینده و پیشرفت کشورش اهمیت می‌دهد باید در انتخابات حساس امسال شرکت کند.

او افزود: انشاالله همرزمان ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران بهمراه خانواده‌های محترمشان دوشادوش سایر اقشار مردم حضور بسیار پررنگ و گسترده‌ای در انتخابات خواهند داشت.

در پایان از فرزندان رای اولی کارکنان یگان‌های ارتش در منطقه فارس با اهدای هدایایی تجلیل شد.

دشمنان به انتخابات چشم طمع دوخته‌اند

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.