آیین کشوری حماسه حضور دانش آموزان آینده ساز صبح امروز با حضور مسئولان کشوری در جوار مرقد سردار شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آیین کشوری حماسه حضور دانش آموزان آینده ساز صبح امروز با حضور باستان رئیس سازمان دانش آموزی و تاریخی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور در جوار مرقد مطهر سردار شهید  قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

احمد اسکندری‌نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ ویژه  سرار شهید حاج  قاسم سلیمانی گفت: شهدا رفتند تا عزت و اقتدار برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان بیاورند و امروز در این گلزار شهدا عهد می‌بندیم که راه و مسیر شهدا را ادامه دهیم.

او با بیان اینکه امروز شرکت در انتخابات مصداق بارز ادامه دادن راه شهدا است، گفت: سرنوشت توسعه، عمران و آبادانی هر کشوری با نیروی انسانی آن رقم می‌خورد.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه شهدا در میدان جنگ اجازه ندادند؛ حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد، افزود: امروز هم وظیفه همه ما است که برای سربلندی میهن اسلامی پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

او با بیان اینکه جوانان در دوران دفاع مقدس نیز باعث شور و نشاط شدند و در گام دوم انقلاب نیز چشم امید همه به جوانان و نوجوانان کشور است، ادامه داد: انسان در فعالیت‌های اجتماعی می‌تواند نقش آفرینی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات مشت محکمی بر دهان کسانی است که اقتدار نظام مقدس اسلامی را نمی‌خواهند، گفت: حدود ۴۲ هزار رای اولی در استان کرمان داریم که نقش آن‌ها در تعیین سرنوشت کشورشان بسیار تعیین کننده است.

او با بیان اینکه حضور رای اولی‌ها در پای صندوق‌های رای، باعث شور و نشاط اجتماعی در کشور می‌شود، افزود: شرکت در انتخابات شرکت در تعیین سرنوشت خودتان است و مطمئنا مردم ایران در ۲۸ خرداد امسال به ندای امامین انقلاب و شهدا لبیک گفته و حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار