اسطوره تیم ملی آرژانتین بامداد امروز برای بار دیگر از روی ضربه آزاد موفق به گلزنی شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی آرژانتین بامداد امروز در تقابل با تیم ملی شیلی در رقابت‌های کوپا آمریکا به نتیجه تساوی رسید و نتوانست رقیب خود را شکست دهد.

تک گل تیم ملی آرژانتین در این بازی را لیونل مسی، ستاره و کاپیتان این تیم به ثمر رساند. ستاره آرژانتینی شب گذشته در دقیقه ۳۳ با یک ضربه ایستگاهی زیبا گل تیم ملی آرژانتین را به ثمر رساند. گلی که چندان دوام نداشت و آرژانتینی‌ها نتوانستند این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارند.

نکته جالب این بازی، اما گلزنی لیونل مسی برای پنجاه و هفتمین بار از روی ضربات کاشته بود. لیونل مسی با این گل توانست رکورد ضربات آزاد گل شده خود را بهبود بخشد و از رقیب ۳۶ ساله خود کریستیانو رونالدو پیشی بگیرد.

پیش از گل امروز صبح لیونل مسی، این ستاره به همراه رونالدو ۵۶ ضربه کاشته را گل کرده بودند. مسی اکنون تنها ۵ گل دیگر با رکورد ۶۲ گل از روی ضربه آزاد دیگو مارادونای افسانه‌ای فاصله دارد.

البته کریستیانو رونالدو می‌تواند امشب و در دیدار مقابل مجارستان در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ بار دیگر و با گلزنی در ضربات ایستگاهی در کنار لیونل مسی آرژانتینی قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۶ تير ۱۴۰۰
رونالدو تا ابد بیشترین پنالتی زن تاریخ خواهد بود
آخرین اخبار