رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل عوامل مؤثر در رفع گره‌ها و مشکلات اقتصادی کشور را تولید کالای با کیفیت و صادرات محور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در حاشیه نشست صمیمی با صنعتگران گفت: تولید کالای با کیفیت و صادرات محور از عوامل مؤثر در رفع گره‌ها و مشکلات اقتصادی کشور است که در عزت و اقتدار روزافزون ملت ایران نقش اساسی دارد.

او بیان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان صمت استان به تبع از وزارت متبوع، بررسی و حل مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی است و در این راستا سازمان صمت استان با حمایت نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، مقام عالی استان و همکاری سایر دستگاه‌های عضو ستاد تسهیل به میدان آمده تا حرف‌ها و درددل‌های اصحاب تولید را با برگزاری بازدید‌های مستمر از واحد‌های تولیدی بشنوییم تا با کمک همدیگر مسائل را حل کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: دشمن همواره دنبال مانع آفرینی است، اما با اراده قوی ملت ایران گره‌های بسیار بزرگی در کشور باز شده و این بار هم با حضور مقتدرانه در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حتماً دشمن را وادار به عقب نشینی خواهیم کرد و آینده روشن خواهد بود.

صادقی افزود: مجموعه فعالین اقتصادی استان اردبیل اعم از صنعتگران، معدنکاران، تجار، اتاق اصناف، اصناف و بازاریان، تشکل‌های صنفی بر این باورند که انقلاب اسلامی نوید بخش صبح دولت حضرت، ولی عصر (عج) است و برای تحقق تمدن نوین اسلامی، ما مجموعه سازمان صمت استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

او در پایان آحاد ملت شریف و بزرگوار و ولایتمدار استان اردبیل را به حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کرد تا بار دیگر شکوه و عظمت حضور مردم همیشه در صحنه، برگ زرینی از افتخارات این نظام را در اذهان جهانیان آشکار سازد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.