قرار است امروز راهپیمایی توسط اشغالگران در قدس انجام شود که کاربران فضای مجازی با انتشار توئیت هایی این حرکت را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وطن؛ فعالان شبکه‌های اجتماعی در محکومیت راهپیمایی تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها در قدس، در حال انتشار توئیت‌هایی با هشتگ #فلسطین_تنتفض هستند و حالا این هشتگ به ترند فضای مجازی تبدیل شده است.


بیشتر بخوانید


تاثیر هشتگ‌ها در نبردهای فلسطین

کنش اجتماعی فعالان فضای مجازی و تاثیر توئیت زدن و داغ کردن هشتگ‌های در نبرد «سیف القدس» به فلسطینی‌ها و جهانیان ثابت شد. فعالان و کاربران فلسطینی و سایر کشور‌ها در جریان این جنگ ۱۲ روزه توئیت‌های بسیاری را با محور مقاومت مردم فلسطین در توئیتر منتشر کرند. جبر المیشال، یکی از کاربران توئیتر در این باره نوشت: "بازی دوباره با آتش پرهزینه است. مقاومت حرف آخر ماست" سمیرا ابوشار، کاربر دیگری بود که نوشت: " دشمن هیچگاه از جنگ‌های قبلی درس نمی‌گیرد، جنگ بعدی شدیدتر خواهد بود و مجاهدین در حمایت حداکثری دریغ نخواهند کرد ".

#فلسطين_تنتفض هشتگی که در شبکه های اجتماعی ترند شد

خبر برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز اشغالگران در قدس باعث شد که دوباره کاربران فضای مجازی به فکر تولید محتوا بیفتند و با استفاده از داغ کردن یک هشتگ اعتراض خود را به این حرکت صهیونیست‌ها نشان دهند. بسان عزیز در این زمینه نوشت: " حمله اسرائیل را دفع کنید ... قدس هویت فلسطینی خود را از بین نخواهد برد. مروه از دیگر کاربران در این باره نوشت:"ای صهیونیست ها، حماقتتان شما را نابود می‌کند. "

سمیرا محمد، فعال توئیتری، برای جلوگیری از برگزاری این راهپیمایی هشدار داد و گفت: "به خدا قسم، اگر این راهپیمایی صورت بگیرد، هیچ خیری در اینکار نیست. اگر پرچم‌های آن‌ها دوباره در میادین باب العامود و میدان البرق به اهتزاز در بیاید، خوب نیست و اگر ما به آن‌ها آزادی و ایمنی اعطا کنیم تا با آرامش راهپیمایی کنند، خداوند ما را نمی‌بخشد. "

#فلسطين_تنتفض هشتگی که در شبکه های اجتماعی ترند شد

راجی الحمس، روزنامه نگار در توئیتر خود درباره راهپیمایی شهرک نشینان اظهار داشت: "مردم فلسطین و طرفداران بشریت توانایی ایجاد اتفاقی بزرگ را دارند که نمونه‌ای از آن را در نبرد سیف القدس دیدیم. تقابل امروز ما با دشمن در سراسر فضای واقعی و مجازی است و کرانه باختری ممکن است در این تقابل پیشگام باشد. "

همچنین در این توئیت‌ها از مردم فلسطین خواسته شده تا تمام توان خود را بسیج کرده و با اشغالگران و راهپیمایی تحریک آمیز آن‌ها مقابله کنند. احمد الرانتیسی، فرزند شهید عبدالعزیز الرانتیسی گفت: "مردم ما در قدس مشعلی هستند که مبارزه ما با اشغالگر آن‌ها را شعله ور می‌کند." کوثر عوض در این باره نوشت: "نبرد ما نبرد هستی است، نه نبرد مرزها. "

یحیی هلس از دیگر فعالان توئیتری با انتشار توئیتی نوشت: "ماموریت ما اکنون آغاز شده است! ما می‌خواهیم تا آنجا که ممکن است از مردم بیت المقدس و مناطق اشغالی دعوت کنیم که به میدان بیایند. ما به آن‌ها اجازه نمی‌دهیم، خدا با ماست، ما به آن‌ها چیره می‌شویم یا با قدرت جوانانمان یا وحشت موشک هایمان. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.