به مناسبت روز بزرگداشت امامزادگان، همایش استانی ستارگان کرامت در بقعه متبرکه خواجه اباصلت (ره) برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، به مناسبت روز بزرگداشت امامزادگان، همایش ستارگان کرامت با حضور معاون مدیریت و هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی و مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در بقعه متبرکه خواجه اباصلت (ره) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه گفت: نعمت ولایت را خدا به نور تفسیر کرده است و خادمین امامزادگان در هر سطحی بدانند که به چه کسی خدمت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


او افزود: خادمان حرم امامزادگان بدانند که خدمتشان را ارزان نفروشند و هم‌جواری در دنیا و آخرت را از معصومین و امامزادگان بخواهند.

استاد حوزه و دانشگاه نعمت ولایت را بالاترین هدیه آسمانی دانست و خطاب به خادمین امامزادگان ادامه داد: شما خادم این نعمت هستید و باید شاکر این نعمت باشید و کفران نعمت باعث تسلط ظلم و کفر بر ما می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری بیان کرد: ما به پاس شکرانه نعمت انقلاب و ولایت در حال حاضر سه وظیفه داریم که اول شرکت در انتخابات و رای دادن است.

او وظیفه دوم را رای ساختن عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر خیلی‌ها از عملکرد مسئولین آسیب دیده‌اند، ولی انتخابات محل تسویه حساب با مسئولین نیست و باید مردم را تشویق به رای دادن کرد.

استاد حوزه و دانشگاه در تشریح سومین وظیفه تاکید کرد: سعی کنیم رای به اصلح دهیم و اصلح بودن در مجاهد بودن، ساده زیستی، ولایت مداری، دشمن ستیزی و صداقت و راستگویی است.

 در پایان مراسم از خادمان، هیئت امنا و خیرین برتر بقاع متبرکه تجلیل شد.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.