کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در اقدامی هفت مزرعه استخراج رمز ارز در نقاط مختلف مشهد شناسایی و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بخشعلی بیاتی قله زو کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در پی برگزاری گشت مشترک بازرسان سازمان صمت خراسان رضوی همراه با کارشناسان اداره اماکن مشهد و حراست توزیع برق مشهد، از چهار واحد تولیدی صنعتی، یک واحد تولیدی بافندگی و دو منزل مسکونی بازرسی انجام شد.

او افزود: این اقدام مشترک و با هماهنگی قضایی جانشین دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد بود؛ در بازرسی‌ها ۱۱۹ دستگاه استخراج رمز ارز به ازرش تقریبی ۳۷ میلیارد ریال و همچنین تعداد ۱۴ کارت گرافیک استخراج رمز به ارزش تقریبی ۵۶۰ میلیون ریال کشف شد.


بیشتر بخوانید


کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: اموال کشف شده ضبط و به سازمان اموال تملیکی منتقل و پرونده آن تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

بیاتی قله زو بیان کرد: از مردم درخواست می‌کنم در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت خراسان رضوی در مرکز استان و شهرستان‌ها اطلاع رسانی کنند تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار