حقیقی با بیان اینکه خانواده‌های شاهد و ایثارگر مشکلات و مسائل بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند،گفت: هرکسی قادر به درک شرایط خانواده شهداء نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان با بیان اینکه خانواده‌های شاهد و ایثارگر مشکلات و مسائل بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند، گفت: هرکسی قادر به درک شرایط و حالات خانواده شهداء نیست.

او در ادامه به برنامه‌های استانداری در حوزه ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: از بدو ورود به زنجان با تشکیل کمیته نهضت دیدار با خانواده شهداء آغاز و با همه خانواده‌های معزز شهداء دیدار و مشکلات این عزیزان احصاء و پیگیری شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه ساخت سریال شهید شهریاری و پیگیری افتتاح فاز اول موزه دفاع مقدس از جمله برنامه‌های استانداری زنجان در حوزه ایثار و شهادت به شمار می‌رود، ادامه داد: کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان نیز با قوت پیگیری و امسال برگزار می‌شود.


حقیقی گفت: بهره‌برداری از پروژه ۲خطه کردن راه آهن زنجان_ قزوین و افتتاح ورزشگاه به نام شهدای معزز  قبل از برگزاری کنگره ۳۵۳۵ انجام می‌شود.


او به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: در سایه وحدت کشور پیروز می‌شود و در طول تاریخ نیز ثابت شده انتخابات یکی از مولفه‌های ایجاد وحدت در کشور است.

حقیقی  ادامه داد: برای شکوه و ارتقاء وحدت باید حضور پررنگی در انتخابات داشته باشیم.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.