سردار میرفیضی گفت: متهم از ۲۵ مشتاق سفر به کربلا در قم، مبالغ قابل توجهی کلاهبرداری کرده و متواری شده بود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردار سید محمود میرفیضی،فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: با طرح شکایت ۲۵ تن از همشهریان از یک کلاهبردار که خود را رئیس کاروان زیارتی معرفی کرده و مبالغ مختلفی دریافت کرده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او در خصوص جزئیات  این کلاهبرداری افزود: متهم خود را رئیس یک کاروان زیارتی معرفی کرده و با انجام مانور متقلبانه و اعتماد سازی مدعی شده بود در شرایط کرونایی قادر است ثبت‌نام کنندگان را از طریق ویزای تجاری به سفر عتبات عالیات اعزام کند، بنابراین از هر کدام مبالغ مختلفی را به بهانه تهیه پاسپورت و بلیت هواپیما اخذ کرده و سپس متواری شده بود.

فرمانده انتظامی قم اضافه کرد: در ادامه طی انجام تحقیقات مشخص شد بخشی از مبالغ به حساب یک کسبه در یکی از مناطق شهر قم واریز شده است که در ابتدا ضمن انسداد حساب نامبرده اقدامات پلیسی انجام، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی استان دستگیر شد.

سردار میرفیضی گفت: متهم  پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در تحقیقات کارآگاهان به یک میلیارد ریال کلاهبرداری از ۲۵ نفر و همچنین به کلاهبرداری در استان‌های تهران و سمنان نیز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی قم ادامه داد: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
چقدر مردم بی دین و ایمان شدن
آخرین اخبار