حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات نه تنها نشان دهنده سیاست زدگی و اعتقادات پوپولیستی مردم یک کشور نیست، بلکه نشان از فهم و بصیرت بالای مردم آن در تعیین سرنوشت خویش دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند حتی اگر نظام را هم قبول ندارید، ایران را که قبول دارید و برای عزّت ایران بیایید، می‌توان در یافت که اگر کسی نظام را هم قبول ندارد اگر اعتقادات ملی دارد و کشورش را دوست دارد بیاید و درآینده کشورش سهیم باشد.

از سوی دیگر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری می‌توان در یافت هرچه قدر مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود، نشان دهنده اعتماد مردم به کشور و نظام است و دندان طمع بیگانگان را برای دست درازی به کشور کمتر خواهد شد.

پس می‌توان دریافت که حضور در انتخابات نه تنها یک وظیفه دینی و تکلیف الهی است بلکه یک وظیفه ملی است و هرکس دل در گرو کشور و آبادانی آن دارد و به دنبال تغییر و تحول در آینده خود و فرزندانش است باید در انتخابات شرکت کند. عدم شرکت در انتخابات یک پله برای بالا رفتن سواستفاده سودجویان داخلی و خارجی ایران است تا بتوانند قصر پوشالی خود را بر پایه‌های دروغ افکنی و سیاه نمایی‌های انتخاباتی بنا نهند.

چه خوب گفت پیرانقلاب، امام خمینی (ره) که مسئله مهم و روز کشور انتخابات است و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای یک تکلیف است و مردم مکلفند که در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند. این دفتر انقلاب نیازمند معلمی دلسوز و آگاه است که مشق انقلاب را بر روی خطوط این دفتر پر از روز‌های سخت ایران بدهد.

مردم دو وظیفه در انتخابات دارند: اول مشارکت حداکثری وبعد هم انتخاب اصلح کسی که هم حضور پیدا کند وهم اصلح را انتخاب کند تکلیف خود را انجام داده است و دیگر در پیش قانون وخداوند بدهکار نخواهد بود. با حضور حداکثری وانتخاب اصلح هم می‌توان اقتدار ملی را حفظ وهم از مشکلات اقتصادی عبور کرد و رئیس جمهور بعدی باید فردی باشد که عاشقانه وخالصانه برای کشور کار کند، مردمی باشد و دلسوزانه به این کشور خدمت کند شاید نیازاصلی این روز‌های ایران داشتن یک شوالیه‌ای است که درد‌های اقتصادی مردم را بداند و در مبارزه با فساد و مفسدین اقتصادی شجاعت لازم را داشته باشد. زیرا مسئولینی که در حکومت در حال فعالیت هستند منتخبین مردم هستند و انتخاب درست می‌تواند تاثیرات بسیار زیادی را داشته باشد.

حضور حداکثری نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، مخصوصا در انتخابات پیش رو حضور مردم باعث شکست دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. دشمن تمام تلاش خود را کرده و تمام فشار‌ها را بر مردم وارد آورد که بتواند ملت را از نظام جدا کند و حضور مردم در این انتخابات می‌تواند نشان دهد که دشمن شکست خورده است. اما دریغ از اینکه این سناریو‌ها ۴ دهه است که تماشاگری ندارد و مردم ایران خود مانند همیشه تدوین گر سرنوشت مملکت انقلابی شان هستند.

یادداشت از پاک منش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.